Dymista

15-01-2020 om 18:47 uur

Hallo allen,

Sinds vorige week heb ik van de kno arts een nieuwe neusspray gekregen ivm het niet beter worden van mijn astma klachten.

Ik gebruik het 2x per en direct erna krijg ik last van duizeligheid, wazig zien, hoofdpijn, hartkloppingen en druk op de ogen.

Mijn vraag is nu, heeft iemand hier ook ervaring mee en hoe lang kunnen de bijwerkingen aanhouden?

Het effect van Dymista werkt wel.

Alvast dank voor jullie reactie.

Groet,

Boemer

Login of registreer om te reageren
15-01-2020 om 19:07 uur

Ik gebruik het al een paar jaar en heb geloof ik nooit bijwerkingen gehad. Maar heb er wel veel baat bij.
Sterkte

Login of registreer om te reageren
15-01-2020 om 19:08 uur

Dank je Rachel,

Ik merk ook dat het wel werkt, maarde bijwerkingen zijn er vervelend.

Groeten,

Boemer

Login of registreer om te reageren
15-01-2020 om 19:09 uur

Ik herken het ook niet. Gebruik het sinds het op de markt is.

Login of registreer om te reageren
15-01-2020 om 19:13 uur

ik heb het ook gebruikt, maar had de bittere smaak de hele dag in mijn mond. dus in overleg met la ermee gestopt.
de andere klachten die jij hebt herken ik niet.

Login of registreer om te reageren
17-01-2020 om 21:00 uur

Ik heb het een aantal jaren 'zo nodig' gebruikt maar ben in aug/sept. op advies van de praktijk verpl.kundige begonnen met 2x per dag om dat ik maar bleef snotteren. Het werkte wel maar na ongeveer een maand kreeg ik hoofdpijn die niet weer wegging. Ik heb zelden hoofdpijn dus dat was vreemd. Ik ben gestopt met de Dymista en al vrij snel was de hoofdpijn weg en het snotteren terug. Van de huisarts kreeg ik Mometason neusspray en die gebruik ik nu al een poosje en dat werkt bij mij prima.

Login of registreer om te reageren
18-01-2020 om 00:26 uur

Nou dat je het zegt, ik ben de laatste tijd ook duizelig ,zal eens stoppen met dymista kijken of het daarvan komt .Ik laat het je weten.

Login of registreer om te reageren