Date wel of niet vooraf vertellen van mijn astma

04-07-2018 om 10:40 uur

Hoi Allen

Ik zit met een dilemma, ik ben jaren geleden door mijn ex in de steek gelaten omdat hij mijn astma niet meer aan kon. Toen heb ik heel lang geen behoefte gehad aan een relatie, mede ook omdat het zo vreselijk slecht met mijn astma gaat.

Maar door en vriendin nu toch overgehaald om me op te geven op een datingsite, nu heb ik een leuke man ontmoet en we hebben een date gepland.

Maar nu spookt het maar door mijn hoofd, moet ik hem van te voren inlichten over mijn astma, ik heb een behoorlijke ernstige vorm (ernstige instabiele allergische astma) met veel ziekenhuis opnames en met behoorlijke leefbeperkingen.

Wat adviseren jullie?

Login of registreer om te reageren
14-01-2020 om 09:49 uur

Dag besje, ik lees net je topic van een poosje geleden. Ik ben een beetje benieuwdhoe je dat je vergaan is. Ik bennaast astma ook erg ziek en vind daten en een relatie aan gaan ook lastig... hoe doe ik dat , pak ik dat aan en lag ik het uit. Maar net als de dames hier zeggen, je bent geen ziekte maar veel meer! Ik voel dat zel fook zo. Met leefregels en rolstoel voldoen de rust kanik het nog zo leuk hebben , zo de diepte opzoeken in het leven met elkaar en bij elkaar. Zoveel om van te genieten.
Toch merk ik dat mogelijke partners in het begin zggen dat ik er zo goed mee omga een mooi mens ben , maar als het erop en eraan komt ze het niet aankunnen om niet op de standaard manier een het standaar leven te kunnen deelnemen. Ik vind dit vaakwel teleurstellend.
Ik moet idd vaak iets afzeggen, maar is dat dan het ergste??!! Er komt wel weer iets anders leuks.

Vraag me af hoe het met jou gaat!

groetjes Tavy

Login of registreer om te reageren