Haar wordt dunner

05-01-2020 om 10:31 uur

Wie heeft er een echte gouden tip voor dunner wordend haar door de medicatie? Alle standaard dingen zoals B complex en goede shampoo enz doe ik al...

Login of registreer om te reageren
05-01-2020 om 18:02 uur

Ja maar de band bedoel ik. De band van de neusdoppen is voor t haar beter maar ik vind het een onding dus hou het bij het neusmasker met wel een grotere band met kliksysteem.

Login of registreer om te reageren
05-01-2020 om 18:14 uur

Ha, zo!
De band is ook van iets wat op siliconen lijkt.

Login of registreer om te reageren
05-01-2020 om 18:27 uur

Heeft de band jouw toch al dunne haar dan ook afgebroken hahaha

Login of registreer om te reageren
06-01-2020 om 23:51 uur

Geen idee maar heb er ook last van, ook enorm veel haaruitval met periodes. Het zou wellicht liggen aan de cortico’s zei mijn longarts. Maarja die stoppen of minderen is ook geen optie bij mij. Dus kan je niet helpen. Je hebt wel bepaalde shampoos die erg duur zijn en goed worden aangeschreven over groeien en weer dikker haar krijgen maar ben bang dat mijn luchtwegen erop reageren of ik er allergisch voor ben.

Dus ken helaas het probleem maar heb geen oplossing voor je.

Login of registreer om te reageren
10-01-2020 om 10:59 uur

Ja die heb je inderdaad maar er is ook nog een veel duurder alternatief maar die was het geld waard. Maar als het door je medicatie komt dan kan je gebruiken wat je wil:( ik heb guhl.

Oh en in de overgang kan je haar ook dunner worden. Nou weet ik je leeftijd niet, maar daar is die plantur (de caffeïne voor je haar, moet daar nog steeds om lachen) voor ontwikkeld. Bespreek het ook wellicht eens met je arts. Het is een minder voorkomende bijwerking zei de mijne, of mensen willen het gewoon niet bespreken kan ook nog:) hij had er niet vaak van gehoord maar relatie met cortico’s kon hij wel vinden.

Login of registreer om te reageren
10-01-2020 om 12:12 uur

Welk duur alternatief is het? Kosten is niet zo heel erg als t zou helpen. En uhhh 50 ;)

Login of registreer om te reageren