Allergieshop

03-01-2020 om 14:43 uur

Is er iemand die ervaring heeft met een boxspring waar de huisstofmijt niet in komt? Te koop bij de allergieshop. Ik dacht aan een schuimmatras. Speciale dekbedden zijn daar ook te koop. Graag reacties.

Login of registreer om te reageren
03-01-2020 om 15:19 uur

Je kan het ook via het longfonds kopen met korting dacht ik.

Login of registreer om te reageren
03-01-2020 om 16:03 uur

allegieshop heb ik wel dingen gekocht, altijd heel tevree over de behulpzaamheid en kennis.
allergiezorg kan ook vaak met korting. hier heb ik ook wel gekocht en tevreden

boxspring heb ik niet, wel een matras bij allergiezorg weg even als dekbed en kussen. goede kwaliteit

Login of registreer om te reageren
03-01-2020 om 17:17 uur

Mijn ervaring met traagschuim is slecht wat betreft slaapcomfort. Je zakt er in weg en draaien kost relatief veel moeite. Het was voor mij ook een te warm matras. Ook het optillen of omdraaien vond ik zwaar met dat matras.

Met een huisstofmijtvrije boxspring heb ik geen ervaring.

De kwaliteit van dekbed- en kussenhoezen bij Allegieshop.nl vind ik goed. Zeker de laatste die ik er kocht. Ze plakken aan je dekbed, dus verschuift het niet. Vroeger had ik heel gladde hoezen, waarin mijn dekbed makkelijk verschoof. Los daarvan heb ik het gevoel dat de hoezen doen wat ze beloven. Dat ervaar ik als ik tussen beddengoed lig zonder dergelijke hoezen.

Met de winkel (bellen, website, retour) heb ik goede ervaringen, ook toen er iets verkeerd ging. Je kunt korting krijgen via het Longfonds of soms via je verzekering.

Allergieshop.nl en Allergiezorg.nl is volgens mij dezelfde winkel, onder twee verschillende namen. Kijk maar bij de contactinformatie en het nummer van de Kamer van
Koophandel.

Succes met je keuze en slaap lekker straks.

Login of registreer om te reageren
03-01-2020 om 18:02 uur

Ik ben tevreden over de Allergieshop, ik heb daar mijn kussen en dekbed van, service is prima.
Helaas geen ervaring met de allergievrije boxspring

Login of registreer om te reageren
03-01-2020 om 18:05 uur
Reactie op besje1969

Ik ben tevreden over de Allergieshop, ik heb daar mijn kussen en dekbed van, service is prima.
Helaas geen ervaring met de allergievrije boxspring

En wat voor een dekbed heeft u als ik vragen mag?

Login of registreer om te reageren
03-01-2020 om 18:07 uur
Reactie op agatha
Reactie op besje1969
Ik ben tevreden over de Allergieshop, ik heb daar mijn kussen en dekbed van, service is prima.
Helaas geen ervaring met de allergievrije boxspring

En wat voor een dekbed heeft u als ik vragen mag?

Reactie op Daantje

Je kan het ook via het longfonds kopen met korting dacht ik.

Ja klopt. Maar ik vind het fijn als er positieve reacties komen wat de boxspring betreft.

Login of registreer om te reageren
03-01-2020 om 18:13 uur
Reactie op agatha
Reactie op besje1969
Ik ben tevreden over de Allergieshop, ik heb daar mijn kussen en dekbed van, service is prima.
Helaas geen ervaring met de allergievrije boxspring

En wat voor een dekbed heeft u als ik vragen mag?

Comforelle 4 seizoenen

Login of registreer om te reageren
05-01-2020 om 14:29 uur

Ik heb pas twee jaar een echten schaapwollen dekbed dat werd me aanbevolen bij Beter bed de verkoopster die mij hielp had ok last van astma en die wist wat het was. 2seizoene. het is heerlijk. =((

Login of registreer om te reageren
09-01-2020 om 13:47 uur
Reactie op Marloeke 10

Ik heb pas twee jaar een echten schaapwollen dekbed dat werd me aanbevolen bij Beter bed de verkoopster die mij hielp had ok last van astma en die wist wat het was. 2seizoene. het is heerlijk. =((

Heb zelf 1 persoons wollen dekbed. Ga nu over op 2 persoons. Daarmee wordt een wollen dekbed temzwaar met het wollen dekbed verschonen. Anders zou het mij prima bevallen.

Login of registreer om te reageren
09-01-2020 om 15:15 uur

gaat in schapenwol niet veel huismijt zitten, of zijn jullie daar niet allergisch voor.

Login of registreer om te reageren