Wat neemt je mee naar een long revalidatie centrum

17-12-2019 om 12:52 uur

Wordt de 30 december opgenomen op merem heideheuvel maar wat neem je mee haha behalve je kleding

Login of registreer om te reageren
22-12-2019 om 13:06 uur

Oh en een tip als je niet van harde matrassen houdt vraag dan om de paarse!!! Want die groene zijn net planken vond ik en had ik echt last van en die paarse zijn antidecubitis en liggen veel lekkerder:D ik met mijn jonge lijf kwam enorm stijf uit bed en met rugpijn en had dat al jaren niet meer gehad sinds mijn nieuwe matras.

En ik snap helemaal dat je het spannend vond! Vond ik ook enorm en iedereen btw! Als je nog meer dingen wil weten mag je me altijd een pb’tje sturen heb er dit jaar nog 11 weken gezeten:)

Login of registreer om te reageren
22-12-2019 om 14:34 uur

Nckiie die 1e zin moest ik lachen nav voorgaande maar eenmaal verder lezen gaat t weer hahaha

Login of registreer om te reageren
22-12-2019 om 15:46 uur

Had jij dat dus ook @Stefanie?
't wordt steeds ranziger zo...........Had er al iemand iets over tampons gezegd?

Login of registreer om te reageren
22-12-2019 om 16:55 uur
Reactie op balling

Had jij dat dus ook @Stefanie?
't wordt steeds ranziger zo...........Had er al iemand iets over tampons gezegd?

Yep haha ik dacht paarse welk merk is dat.

Login of registreer om te reageren
22-12-2019 om 16:59 uur
Reactie op Stefanie
Reactie op balling
Had jij dat dus ook @Stefanie?
't wordt steeds ranziger zo...........Had er al iemand iets over tampons gezegd?

Yep haha ik dacht paarse welk merk is dat.

Laten we het nou maar over tampons hebben. Daar heeft misschien iemand nog wat aan.
Het merk waar je naar vroeg heet overigens: "Krokodil".

Login of registreer om te reageren
24-12-2019 om 10:33 uur

Hahaha ja dat snap ik xD maarja had daar even niet over nagedacht hahaha en wist ook niet hoe ik het anders moest schrijven xD nu je het zegt moet ik er ook keihard om lachen

Login of registreer om te reageren
04-01-2020 om 11:13 uur

En goed aangekomen? Alles bij je? Een goede start van 2020 gewenst!

Login of registreer om te reageren
13-01-2020 om 14:32 uur

Hoiiii mensjes

Hier gaat het super goed op merem ik lig op de afdeling de schakel maar heb super lieve mensen op de afdeling de verpleegsters zijn super lief en wat fijn om zoveel erkenning te hebben om je heen zeg en niks is raar of te veel daar super fijn dat dit er is groetjes oda

Login of registreer om te reageren