Hoe voel jij je vandaag #168

18-12-2019 om 18:45 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: Hoe voel jij je vandaag #167

De reacties zijn gesloten.
18-12-2019 om 11:23 uur

@Thirza: dank je voor je lieve woorden. Ja weersinvloeden voel ik ook binnen.
Dank voor je wensen mbt D.avos.

18-12-2019 om 13:01 uur

@Edelweiss, sterkte en hoop dat je weer vlug in het winterzonnetje zit!
Wij hopen zeker mee op positieve ontwikkelingen wat D avos betreft! Het is te gek voor woorden, want het is amper duurder dan in Nederland revalideren intern heb ik gelezen,duimen draaien zich dol voor d avos!! En voor jou! Liefs xxxxx

18-12-2019 om 13:25 uur

Edelweiss, ook ik gun je snel een heerlijk warm winterzonnetje! Beterschap

Beterschap geldt ook voor Daantje, voor MMG, voor Ingarid! En ik hoop van harte een snel goed advies voor Davos!

Hier dankbaar, het sporten heb doe ik even vaak maar minder intensief, en dat doet me -naast de hoge foster- goed. ik begin meer energie te krijgen. Zo blij!

18-12-2019 om 14:37 uur

Och ja vergeet ik de rest....voor alle zieken beterschap! Hoop voor ons allemaal een fitte kerst, of zo fit mogelijk zou al fijn zijn!

Echt fijn emsepems en je hebt er ook alles aan gedaan,pluk je nu de vruchtjes weer van...

18-12-2019 om 18:19 uur

Pff vannacht ondanks slaappil weinig geslapen. Vanmiddag weer contact gehad. Nieuwe plan is morgenochtend bloedprikken en vrijdagochtend nogmaals luisteren. Eerder als het niet gaat. Verwacht niet veel van bloed, ben alleen benauwd maar voel me niet ziek. Eerdere keren bij alleen benauwd was lab ook prima, maar we zullen zien. Zou al blij zijn als ik die AB kuur niet hoef te slikken als het niet nodig is.

18-12-2019 om 18:41 uur

@MMG waarom dan antibiotica en niet je puffers omhoog of prednison als dat niet kan? Als je verder niet ziek voelt is een bacteriƫle infectie niet logisch. Hopelijk voel je je gauw beter.

Vanmorgen was de koorts weg, mijn hoofd gaat beter maar ik word wel meer benauwd. Ik ben nog op de goede weg maar mijn longarts wil een sputumkweek. Daar moet ik nog wel even goed mijn best op gaan doen. Ik ga morgen vragen of mijn fysio me wil tapen want mijn rug gaat flink pijn doen van het hoesten.

18-12-2019 om 19:43 uur

Ik lees dat veel mensen ziek zijn of duidelijk meer klachten hebben.
Hier uitgespeeld met puffers. Niet ziek genoeg voor een arts. Geduld dus, met steun van het longforum: ik ben niet alleen.
Voor iedereen die het nodig heeft: beterschap!

19-12-2019 om 08:17 uur

@Daantje ik weet het ook niet. Puffers kunnen niet omhoog, dat weet ik wel.

19-12-2019 om 15:06 uur

@Edelweiss , beterschap gewenst

En beterschap voor @Daantje @MMG en Ingarid

19-12-2019 om 15:13 uur

@goudvisje , ik kan zo gauw niet vinden hoe het met je is. Ik hoop goed.

Met mij gaat het redelijk, ik merk dat naar mate ik ouder word de exacerbatie van mijn astma me steeds zwaarder vallen. Recent weer met met grote spoed door de ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Ik ben nu aan het herstellen maar de weg naar herstel is langzaam. Gelukkig ben ik wel weer thuis.
Psychisch hakt het er gewoon behoorlijk hard in, het constante gevecht tegen (of moet ik zeggen met) mijn astma.

Ik wens allen die het nodig hebben veel beterschap en hopelijk een positieve uitkomst over Davos