Wat neemt je mee naar een long revalidatie centrum

17-12-2019 om 12:52 uur

Wordt de 30 december opgenomen op merem heideheuvel maar wat neem je mee haha behalve je kleding

Login of registreer om te reageren
17-12-2019 om 15:52 uur

Hetzelfde ongeveer als wanneer je op vakantie gaat.
- Sportkleding voor iedere dag
- Gymschoenen voor binnen (met te gladde zolen glijd je uit in de gymzaal)
- Zwemkleding als van toepassing
- Boek, puzzelboekje of iets
- Wekker
- Eigen beddengoed als je niet tegen de geur van hun beddengoed kunt
- Vernevelapparaat als van toepassing

Succes met je revalidatie!

Login of registreer om te reageren
17-12-2019 om 18:17 uur

Uiteraard de medicatie voor de eerste week. Ze nemen namelijk daar je medicstje opnieuw door en daarna krijg je het vanuit daar. Ik had mijn eigen vernevelaar bij me. Tekenspullen. Douchespullen. Eigen kussen, extra fleeceplaid. Want dekens en handdoeken hebben ze daar. Ik legde dat altijd voor een week neer. En uhm alles wat je leuk vindt. Ik nam lekkere dingen mee, want wie hielden een filmavondje op zondagavond bij aankomst met allemaal lekkers.
Neem mee wat je graag doet en mee wil nemen. Sportkleding en schoenen maar staat ook in de brief als het goed is wat je mee moet nemen. En ik nam een foto mee om het persoonlijk te maken en beetje mijn eigen plekje te creƫren:)

Oh en als je wil wassen daar neem je eigen wasmiddel mee enzo.

Login of registreer om te reageren
18-12-2019 om 07:48 uur

Theezakjes van de smaak die je lekker vindt en evt eigen mok/glas

Login of registreer om te reageren
18-12-2019 om 07:49 uur

Een verlengsnoer/ stekkerdoos
Stopcontacten zitten soms op zulke onmogelijke plekken en als je dan je telefoon wilt opladen moet je je letterlijk in allerlei bochten wringen...

Login of registreer om te reageren
18-12-2019 om 08:05 uur

Hoihoi mensjes

Dankje jullie wel komen dingen voorbij waar ik niet aan zo denken
Ik ben blij dat ik het gevraagd heb aan jullie

Thanks mensjes

Login of registreer om te reageren
18-12-2019 om 09:36 uur
Reactie op Oda33

Hoihoi mensjes

Dankje jullie wel komen dingen voorbij waar ik niet aan zo denken
Ik ben blij dat ik het gevraagd heb aan jullie

Thanks mensjes

Daarnaast woon ik in Hilversum dus als je echt wat mist dan gil je maar!

Login of registreer om te reageren
18-12-2019 om 09:55 uur

Oh en in hh geen parfum of sterk ruikende bodylotion gebruiken. Zijn veel mensen die er niet tegen kunnen en het toch gebruiken:( had ik last van. Terrein is ook rookvrij dus spreek rokers er gerust op aan, ik heb daardoor flinke aanvallen gehad daar en als ik er wat van zag sprak ik ze aan en tips gegeven om het groot neer te zetten:p

Login of registreer om te reageren
18-12-2019 om 12:55 uur

Klopt met parfum en deo enz maar ook met kleding en jassen e.d. waar dieren haren aan zitten, bij ons was een meisje die kreeg een ernstige aanval omdat iemand een sjawl over haar stoel had gelegd, die vol zat met honden of katten haren.
Vaak denk je aan de gangbare zaken maar worden zulke dingen vergeten.
Ik heb ook een allergie voor honden en nadat onze honden overleden waren heb ik nog heel lang allergie meds moeten nemen , voordat alles weg was in huis duurt wel even.

Login of registreer om te reageren
18-12-2019 om 12:57 uur

En@Oda33, je gaat gelukkig elk weekend naar huis dus kun je steeds iets meenemen, op t laatst heb je er zoveel dat het een volksverhuizing wordt als je naar huis mag :)
Sterkte en succes!

Login of registreer om te reageren