Actie red Davosbehandeling

15-12-2019 om 23:51 uur

Lieve lotgenoten,

Een petitie is gestart die verspreid dient te worden en getekend dient te worden door zoveel mogelijk mensen. Ik zal hieronder de link plaatsen en deel hem persoonlijk. Ik heb mijn hele contactenlijst een berichtje gestuurd met de vraag of zij het willen ondertekenen. Daarnaast op Facebook en Instagram gedeeld, daar kwam weinig respons op. Aan te raden is dus om mensen zelf te benaderen.
https://secure.avaaz.org/nl/community_petitions/zorginstituut_nederland__geef_ernstig_astma_patienten_lucht/?zNYnlpb

Daarnaast heeft longarts David Prins op Linkedin de voorzitter van het ZIN (Zorginstituut Nederland) en de minister over de gezondheidszorg uitgenodigd om met eigen ogen naar Davos te komen.
Daarnaast is en oproep om onder zijn bericht jouw persoonlijke verhaal te delen het ZIN erin te taggen zodat ze overspoeld worden met berichten. Mocht je zelf niet jouw persoonlijke verhaal om welke reden dan ook durven of kunnen schrijven schrijf dan over wat je hier leest van mensen met astma en Davos, onder het kopje revalidatiecentra is namelijk genoeg te vinden. Laten we met zijn allen van ons horen en opkomen voor onze lotgenoten die deze lucht nodig hebben en het in Nederland niet redden met alle artsen die hun best doen.
https://linkedin.com/posts/david-prins-37a7b133_hooggebergtebehandeling-ernstigastma-voordepatienten-activity-6611205326450503680-kgHo

Alvast dank voor iedereen die op welke manier dan ook zijn/haar steentje bijdraagt! Dank namens alle astma patiënten en met name degene met ernstig astma die hier in Nederland niet alleen kunnen overleven, maar berglucht nodig hebben om te kunnen revalideren!

Login of registreer om te reageren
16-12-2019 om 00:55 uur

Het maakt mij niks uit maar deze linkjes heeft Bloempje er ook al opgezet 2 dagen geleden...ik had zowat 2 x getekend.
Ook de post op linkedin had ik al gezien door de link van Bloempje, of er moet toch verschil in zitten maar ik zie het niet zo.
Maar beter teveel dan te weinig aandacht in dit maar je kunt maar 1 x tekenen op je eigen naam.

Login of registreer om te reageren
16-12-2019 om 09:28 uur

Goeie oproep, hoop dat er veel mensen gaan!
Het gaat mij niet lukken en dat is het jammere vaak met dit soort zaken, zodra het om zieken gaat, die kunnen vaak minder persoonlijke acties voeren omdat ze vaak niet in staat zijn naar zoiets te komen.
Hoop toch dat er veel gaan desnoods familie of vrienden van een astmapatient of wie dan ook!

Login of registreer om te reageren
16-12-2019 om 10:47 uur

Dank bloempje voor de aanvulling en ja goudvisje weet ik maar de linkjes stonden verspreid en nu staan ze duidelijker in 1 topic, overigens had ik die van linkedin hier nog niet gevonden:)

Login of registreer om te reageren
16-12-2019 om 10:48 uur

En goudvisje natuurlijk bedankt voor het ondertekenen!!!

Login of registreer om te reageren
16-12-2019 om 10:54 uur

Die van LinkedIn heeft bloempje er ook opgezet, heb ze beiden bekeken, maar idd nu staan ze in 1 topic, tuurlijk teken ik, andere ziekte maar we strijden voor hetzelfde!
Nog 1 tip, ik heb ook mijn man laten tekenen, dus vraag alle partners enz ook of doe hetzelf uit hun naam als ze willen natuurlijk :)

Login of registreer om te reageren
16-12-2019 om 11:54 uur

Ik heb mijn hele whatsapplijst gespamd hahaha daar kreeg ik meer respons op dan via Facebook...

Login of registreer om te reageren