Verhoging houdt aan na bijholteontsteking (Mometason neusspray)

08-09-2019 om 19:36 uur

Ha,

Ik ben nu al 10 dagen niet lekker van een bijholteontsteking. De symptomen zijn wel weg sinds 2-3 dagen (hoofdpijn, drukkend gevoel sinussen, pijn bij bukken etc). Maar ik heb nu na 10 dagen opeens weer verhoging. Ik denk dat ik in de tussentijd alleen aan het begin verhoging had. Voel me nu eigenlijk slechter dan eerst.

Nu vroeg ik me af: zou ik een nieuwe infectie hebben kunnen krijgen door veelvuldig Mometason neusspray gebruik? Toen ik veel last had spoot ik 's ochtends en 's avonds 2x in elk neusgat, nu 's ochtends 1x en 's avonds 2x in elk neusgat. Is dat te veel? Hebben jullie ook aanhoudende klachten na een bijholteontsteking?

Groeten,
A

Login of registreer om te reageren
23-11-2019 om 15:54 uur
Reactie op Juno92

Ik heb al 2 jaar verhoging/koorts met slecht 2x een week een normale temperatuur, dus daar kan ik niet echt een goed antwoord op geven xD
Ik zat in die tijd in een revalidatiecentrum en heb echt zoveel medicatie gehad om het te verhelpen omdat ik wel koorts had erdoor en longen werden onrustig. Dus mocht regelmatig de arts daar bezoeken.

Ze geven niet snel ab bij holte ontstekingen, omdat ze meestal net zo snel genezen zijn als dat je meteen een abkuur geeft, maar ik had enorme hoofdpijn en elk zuchtje op mijn hoofd deed enorm veel pijn, dus liep hele dagen met een muts op mijn hoofd xD
Overigens had ik ook pech en heb ik in 3 maanden tijd meerdere flinke ontstekingen gehad en daarna kreeg ik voor mijn longen kort achter elkaar 2 abkuren en toen was het boven ook ineens pas rustig. Dus dat was ook meer toeval dan echt gepland. Ze waren al bezig om onderzoeken te plannen voor een septumoperatie waar ik geen zin heb... dus ben erg blij dat het hierdoor rustiger werd:D

Login of registreer om te reageren
23-11-2019 om 15:57 uur

septum operatie,
Tja, mij heeft het helaas niet geholpen.
Ik heb nog steeds evenveel last als daarvoor.
Ik ben 3 keer geopereerd voor deze klachten.
Maar helaas....

Login of registreer om te reageren
23-11-2019 om 15:59 uur
Reactie op Juno92

Ik heb al 2 jaar verhoging/koorts met slecht 2x een week een normale temperatuur, dus daar kan ik niet echt een goed antwoord op geven xD
Ik zat in die tijd in een revalidatiecentrum en heb echt zoveel medicatie gehad om het te verhelpen omdat ik wel koorts had erdoor en longen werden onrustig. Dus mocht regelmatig de arts daar bezoeken.

Ze geven niet snel ab bij holte ontstekingen, omdat ze meestal net zo snel genezen zijn als dat je meteen een abkuur geeft, maar ik had enorme hoofdpijn en elk zuchtje op mijn hoofd deed enorm veel pijn, dus liep hele dagen met een muts op mijn hoofd xD
Overigens had ik ook pech en heb ik in 3 maanden tijd meerdere flinke ontstekingen gehad en daarna kreeg ik voor mijn longen kort achter elkaar 2 abkuren en toen was het boven ook ineens pas rustig. Dus dat was ook meer toeval dan echt gepland. Ze waren al bezig om onderzoeken te plannen voor een septumoperatie waar ik geen zin heb... dus ben erg blij dat het hierdoor rustiger werd:D

Login of registreer om te reageren