Fluimucil

19-11-2019 om 21:13 uur

Fluimucil/Acetylcysteine wordt al een tijdje niet meer vergoed dus moet ik nu het maar zelf aanschaffen. Wat zijn jullie ervaringen betreft de beste werking: zuigtabletten, poeder/bruistablet, capsules of kant en klaar drankje. Misschien hebben jullie ook nog een tip waar je deze het beste kan aanschaffen.

Login of registreer om te reageren
19-11-2019 om 21:26 uur

Ik haal altijd bruistabletten acetylcysteïne bij de Lidl. Dat is wel 200 mg maar ik los er gewoon drie te gelijk op in een glas.

Login of registreer om te reageren
20-11-2019 om 07:24 uur

Ik heb capsules. Ze stinken als een gek ( in de pot ) maar is reuze makkelijk en werkt goed.

Login of registreer om te reageren
20-11-2019 om 10:54 uur

Ik koop bruistabletten acetylcysteïne 600 mg, werkt goed bij mij. Ik neem er smorgens 1 en savonds 1.

Login of registreer om te reageren
20-11-2019 om 13:25 uur

Het beste lijken de zakjes en de bruistabletten te werken inderdaad. Ik bestel ze op drogistonline, 600 mg en dan zijn ze goedkoper dan bij de Lidl. Ook zit je dan aan de goede dosering meteen.

Login of registreer om te reageren
20-11-2019 om 19:59 uur

@Ingrid22 Het is vooral bij vastzittend slijm.... voor 2010 werd het ook gewoon vergoed.

Bedankt voor alle tips... vandaag had mijn dochter fluimicil bruistabletten gehaald bij de AH. Ten eerste gewoon erg duur en daarnaast zat er een vieze bijsmaak aan. Ik kan me herinneren dat ik een paar jaar terug volgens mij de zuigtabletten had, die smaakte wel oke. Ga eerste gewoon eens uitproberen wat tenminste goed te verstouwen is.

Login of registreer om te reageren
20-11-2019 om 20:36 uur

Fluimucil bruistabletten hebben altijd een soort zwavelsmaak.

Login of registreer om te reageren
25-11-2019 om 07:45 uur
Reactie op rahimns

Fluimucil/Acetylcysteine wordt al een tijdje niet meer vergoed dus moet ik nu het maar zelf aanschaffen. Wat zijn jullie ervaringen betreft de beste werking: zuigtabletten, poeder/bruistablet, capsules of kant en klaar drankje. Misschien hebben jullie ook nog een tip waar je deze het beste kan aanschaffen.

Login of registreer om te reageren
25-11-2019 om 07:49 uur

Ik gebruik het ook allebei,weet niet wat beter werkt ,fluimicil of bruistabletten.
Moet je ff googlen er is een site ,kosten de flessen fluimicil ong. drie euro goedkoper als bij t kruitvat.

Login of registreer om te reageren