Vriendin gezocht Heerlen of omgeving

20-01-2018 om 14:37 uur

Ik ben een vrouw van 57, longpatiente, al jaren single en sta volledig alleen. Ik zou graag kennismaken met mensen uit mijn omgeving.
Ik ga graag de natuur in, maar loop niet zo lang of ver. Reizen doe ik met het openbaar vervoer. Een terrasje pikken, naar het strand gaan, museumbezoek, stadswandeling of een keertje naar het theater, straat- of rommelmarkt, lijkt me leuker met gezelschap.
Ook thuis zou ik graag bezoek willen ontvangen of bij jou op bezoek gaan: een praatje en misschien een spelletje? Of misschien samen schilderen leren?

Login of registreer om te reageren
16-11-2019 om 18:46 uur

Inmiddels zijn we al bijna 2 jaar verder en zoek ik nog steeds naar nieuwe vriendschappen.

Login of registreer om te reageren
16-11-2019 om 19:12 uur

Nee, Daantje, die site ken ik nog niet. Dank je voor de tip, ik ga nu even kijken daar.

Login of registreer om te reageren
16-11-2019 om 19:17 uur

Vriendin van me is weer in Nederland komen wonen na jaren in het buitenland en heeft daar veel leuke contacten op gedaan. Mijn moeder heeft ook allerlei sites waar ze mensen van kent.

Login of registreer om te reageren
16-11-2019 om 20:20 uur

Helaas, niet wat ik zoek, want binnen een straal van 50 km van mijn woonplaats wordt er de komende weken niets georganiseerd voor mijn leeftijdscategorie.

Login of registreer om te reageren
16-11-2019 om 20:27 uur

zoek je vriendinnnen, of meer contacten met andere mensen.
je kan denken aan sportclubje voor longpatiënten, misschien vrijwilligerswerk in je omgeving, bij een leuke creatieve club, buurhuis.....

Login of registreer om te reageren
16-11-2019 om 20:36 uur

Ik zoek een vriendschap met een man of vrouw in mijn omgeving om ook thuis bij elkaar over de vloer te komen. Een echte vriendschap dus.

Login of registreer om te reageren
17-11-2019 om 09:01 uur

snap ik goed anita, zou ook wel heel fijn zijn.
volgens mij kun je alleen maar echte vriendschap vinden als je ze ontmoet en kijkt of ze bij je past, en daarvoor zijn de sportclubjes, creatieve clubjes of natuurclubjes, kerk of vrijwilligers werk een goed plan.

mocht dit te moeilijk zijn voor je kun je maatschappelijk werk inschakelen, of je huisarts om advies vragen
succes!

Login of registreer om te reageren
18-11-2019 om 12:22 uur

Ik sluit me aan bij adviezen die al gegeven zijn. Enkele aanvullingen. Uiteraard afhankelijk van jouw eigen mogelijkheden:
- Misschien is de drempel om je ergens bij aan te sluiten te hoog. Kun je die drempel verlagen door bij allerlei clubjes en dergelijke een proefles of kijkles te volgen? Zonder verdere verplichtingen dus.
- Inschrijven voor een educatieve cursus. Bijvoorbeeld het HOVO (Hoger Onderwijs Voor Ouderen).
- Een oproepje in een buurtkrant plaatsen.
- Een oppashond. Die laat je uit als mensen aan het werk zijn. Dan heb je regelmatig wat extra aanspraak.
- Een baantje als overblijfjuf.

Succes. Ik hoop dat je snel iemand vindt waarmee het klikt.

Login of registreer om te reageren
18-11-2019 om 19:46 uur

Ik ben een vrouw van 59, 2 keer gescheiden en heb vele jaren als single doorgebracht. Ik heb betaalde banen gehad en verschillende vrijwilligersjobs. Ik ben bij verschillende sportclubs geweest en bij een singleclub. Ik heb cursussen gevolgd en opleidingen.
Al mijn buitenactiviteiten hebben nooit een privé-kontakt opgeleverd (behalve dan soms een kortstondige vriendschap met een man via de singleclub.) Ik heb hier een advertentie geplaatst.
Ik krijg hier enkel goedbedoelde adviezen en geen serieuze interesse om op mijn vraag in te gaan.
Ik denk, dat ik over meer dan voldoende ervaring beschik om geen adviezen te hoeven ontvangen.
Graag alleen reageren wanneer je aan het zoekprofiel voldoet.

Login of registreer om te reageren