Heb jij nog gesport vandaag? #58

30-10-2019 om 17:40 uur Gesloten

Hier weer verder

Dit bericht is verplaatst van: Heb jij nog gesport vandaag? #57

De reacties zijn gesloten.
09-11-2019 om 07:18 uur

Bedankt voor jullie reactie. Ik ben inderdaad zoekende naar wat ik wil of niet kan/moet doen. Ik ga het overleggen in ziekenhuis.

09-11-2019 om 07:48 uur

Mooie foto ems! Leuk de natuur zo in deze tijd he:D

Hier even geen sporten 1x per dag de trap is momenteel sporten. Heb veel aangevallen gehad en lang plat moeten liggen voor een onderzoek waar ik nu nog wel last van heb, dus we doen het rustig aan en kijken wat wel en niet gaat.

Ben wel beetje trots, heb een nieuwe brace die veel instabieler voelt maar het niet id overigens. De vorige omsloot mijn hele been en dan nog 6 banden en deze heeft alleen 4 banden en dan natuurlijk de zijkanten, dus het gevoel is enorm anders en heel erg wennen. Maar durf steeds meer stukjes nu zonder krukken te lopen met die brace:D scheelt weer wat, want met krukken en mijn conditie is topsport xD

09-11-2019 om 10:13 uur

vanmorgen heb ik na maanden weer in de de fitness gestaan. t mocht van de fysio als ik maar rustig en ontspannen ging sporten.
heb een half uurtje cross en loopband gedaan, de helft minder qua tijd dan normaal en qua intensiteit 3 kwart minder. het was fijn! voelde goed dat alle spieren zwak geworden zijn
Nu even afwachten of er ook een reactie in arm/schouder of longen onstaat.

09-11-2019 om 12:07 uur

Hoop dat het goed gegaan is, Ems!

Ik zat net vier minuten op de ergometer toen ik gebeld werd dat ik voor een spoedgeval moest komen op werk. Ik probeer morgen wel een rondje te gaan wandelen om het weer in te halen.

10-11-2019 om 10:24 uur

ja hoor, gisteren is goed gegaan, al had ik de hele dag het idee dat ik 25 km had gewandeld ;-)
ook vanmorgen weer even naar de fitness geweest, hetzelfde gedaan als gisteren.

10-11-2019 om 14:43 uur

Bij elkaar 50 minuten gewandeld. Haha ff de supermarkt verderop gepakt ipv om de hoek. Nu moe en slapjes, maar wel trots op mezelf. Heb het toch maar geflikt. Morgen weer fysio. Werk aan de winkel mijn beenspiertjes moeten weer wat kracht terug krijgen.

12-11-2019 om 06:38 uur

Overdag wel aardig in het huishouden gewerkt. 's-avonds St. Maarten, kon maar een paar keer naar de gang gaan en snoepjes geven. Maar door het voorover buigen raakte ik gauw buiten adem. Gelukkig was het niet druk, manlief heeft de rest gedaan.

14-11-2019 om 12:09 uur

Vanochtend sporten bij fysio, ging aardig. Nog steeds niet echt fit en dat merk je. Verder sinds longontsteking spiertje in mijn rug verrekt door het hoesten en nog steeds flink last. Ondanks dat zo maar even twee keer 15 minuten fietsen naar de huisarts om griepprik te halen. We proberen gewoon in beweging te blijven. Hoop dat de pijn snel foetsie gaat.

16-11-2019 om 09:24 uur

tsja....
gisteren en eergisteren drukke dagen gehad (voor mij), en dus vanmorgen half 10 wakker geworden. nee, niet sporten vandaag, maar ik loop vanmiddag even een uurtje is het plan

17-11-2019 om 09:58 uur

straks weer even fitsnessen, 20 min loopband en 10 minuten cross, om zo mijn conditie weer wat op te bouwen. maar beide op laag tempo/kracht.

afgelopen week heb ik met mijn werk overlegd dat ik via het fietsenplan en vakantie dagen in 2020 een nieuwe e-bike kan kopen. leuk! ik ga weer voor het merk Trek.... eigenlijk dezelfde als die ik heb want die fietst zo heerlijk, alleen dan met een middenmoter.