Bijwerkingen begin met Lomudal forte

29-10-2019 om 14:27 uur

Hallo, ik ben pas 5 dagen begonnen met Lomudal forte 4 x dgs 1 inhalatie, met aerochamber. Ik ervaar wat meer benauwdheid en sochtend als ik wakker word, nek pijn. Ben benieuwd of iemand dit herkent in de bijweringen van dit middel. En of dit voorbij gaat naar mate langer gebruik?
Groetjes,Petra

Login of registreer om te reageren
29-10-2019 om 15:57 uur

nee, ik herken het niet.
ik ben het 35? jaar geleden veel gebruikt. het is nu een oud middel, artsen geven liever inhalatiecorticosteroïden zoals bv flixotide omdat dit veel beter werkt. maar er is vast een goede reden dat je lomudal gebruikt. sterkte!

Login of registreer om te reageren
29-10-2019 om 16:11 uur
Reactie op emsepems

nee, ik herken het niet.
ik ben het 35? jaar geleden veel gebruikt. het is nu een oud middel, artsen geven liever inhalatiecorticosteroïden zoals bv flixotide omdat dit veel beter werkt. maar er is vast een goede reden dat je lomudal gebruikt. sterkte!

Reactie op emsepems

nee, ik herken het niet.
ik ben het 35? jaar geleden veel gebruikt. het is nu een oud middel, artsen geven liever inhalatiecorticosteroïden zoals bv flixotide omdat dit veel beter werkt. maar er is vast een goede reden dat je lomudal gebruikt. sterkte!

Dank je! En klopt, dat daar reden voor is, ik kan namelijk niet tegen alle inhalatie corticosteroides, vandaar dat mijn long arts deze voorschreef?

Login of registreer om te reageren
29-10-2019 om 16:31 uur

wijze arts!
tilade bestaat ook nog, is iets sterkte. zelf moest ik daar vaak van hoesten, doordat er een pepermuntsmaak en dus prikkel in zit

Login of registreer om te reageren
29-10-2019 om 20:05 uur

Ik ken dat niet tilade?‍♀️ Ik hoop zelf dat de Lomudal goed gaat werken de komende weken, en de bijwerkingen weg trekken. En anders, evt de Tilade proberen?

Login of registreer om te reageren
29-10-2019 om 20:09 uur

eerst was er lomudal, later lomudal forte en weer later tilade. hierna kwamen de cortico inhalaties...…

oooh ik word oud, heb alles hierboven meegemaakt :-) :-) :-)

Login of registreer om te reageren
29-10-2019 om 20:23 uur
Reactie op emsepems

eerst was er lomudal, later lomudal forte en weer later tilade. hierna kwamen de cortico inhalaties...…

oooh ik word oud, heb alles hierboven meegemaakt :-) :-) :-)

En bij welke heb je nog echt het meeste baat mee?

Login of registreer om te reageren
29-10-2019 om 20:27 uur
Reactie op ikke69
Reactie op emsepems
eerst was er lomudal, later lomudal forte en weer later tilade. hierna kwamen de cortico inhalaties...…

oooh ik word oud, heb alles hierboven meegemaakt :-) :-) :-)

En bij welke heb je nog echt het meeste baat mee?

meer bij lomudal dan bij tilade….. nou ja...... lomudal, dit hoestte ik er niet uit als ik bv verkouden was, tilade gaf dan wel een lelijke hoestprikkel. maar.... was ik niet verkouden maar gewoon fit had ik t liefste tilade ;-)
snap je t nog?

maar inmiddels is mijn astma zo ernstig dat ik er echt niet meer mee uit zou komen.... maar goed, dat geldt hopelijk niet bij jou en heb je baat bij lomudal!

Login of registreer om te reageren