juli 2019 - Omgaan met angst.

02-07-2019 om 10:31 uur

Angst voor benauwdheid, voor de bijwerkingen van medicijnen, voor de reacties van anderen enz. Angst gaat meestal over wat nog gaat komen, vaak gebaseerd op eerdere ervaringen. Herken je dit? En als het je overkomt, hoe ga je er dan mee om?

Login of registreer om te reageren
24-10-2019 om 13:13 uur

@goudvisje , je bent een schat en je begrijpt het zo goed , maar om het in een groep van me af te schrijven , daarvoor heb ik te weinig zelfvertrouwen , denk ik .. :-)

Login of registreer om te reageren
24-10-2019 om 14:03 uur

Oh dat snap ik heel goed hoor! Dan voel je je niet veilig genoeg! Dat is met een openbaar forum soms best lastig, soms mis ik een stukje hier wat alleen gelezen kan worden door leden.
Maar dat is voor jou misschien nog teveel want het is een groot forum.
Je mag mij altijd een pb sturen wanneer je iets van je af wilt schrijven, ik zeg wel eerlijk dat ik niet altijd direct reageer, je snapt het wel heb net als jij te weinig energie soms.
Ik vind je een dapper mens! Alle liefs xxxx

Login of registreer om te reageren
25-10-2019 om 09:22 uur

@goudvisje , ik vind je een schat !!, Jammer dat je mijn buurvrouw niet bent !! Ji bent ook heel dapper en als het nodig is zal ik je brievenbus weten te vinden !!! Dikke knuffel xxx !

Login of registreer om te reageren
25-10-2019 om 09:59 uur

Hahaha! Mij als buurvrouw en dan samen hijgen en puffen, klinkt best gezellig! :)
Doe het op jouw manier @Morena, das altijd de juiste manier!
Liefs en knuffels!

Login of registreer om te reageren