astma-copd

22-10-2019 om 16:11 uur

Ben hier nieuw. vrouw 51 jaar. Vorig jaar 2018 een longfoto laten maken en een functietest gedaan. Foto was prima test had ik een inhoud van 75 procent.Vandaag terug naar huisarts voor test en had nu een inhoud van 68 procent...oeps. Ben ook verkouden dus moet 10 december terug voor nog een test. Als deze niet goed is wil ze nog een.longfoto maken....Dan krijg ik het meteen "benauwd" en dan schiet meteen het woord longkanker door mijn hoofd....Maak je nog niet druk zei ze..het kan een.kleine ontstekingen zijn..Ohhh en nu maak.ik me echt zo druk .

Login of registreer om te reageren
22-10-2019 om 17:27 uur

Heb je gerookt? En wat is er gedaan naar aanleiding van die longfunctie van 75% vorig jaar?

Login of registreer om te reageren
22-10-2019 om 19:56 uur

Je arts denkt echt niet aan longkanker als hij je pas in december weer een longfunctie laat doen. bij verdenking longkanker komt er direct actie!

verkoudheid kan heel goed voor een wat lagere longfunctie zorgen. longfunctie is momentopname

sterkte en niet te druk maken hoor

Login of registreer om te reageren
22-10-2019 om 20:00 uur

ohhh zit al.de hele avond op Google

Login of registreer om te reageren
22-10-2019 om 20:08 uur

in 2018 was de longfoto oke maar ben dan weer bang dat zo'n tumor in een jaar kan komen en groeien...pfff word soms gek van mezelf . Vage klachten rug en borst ook dus ...?

Login of registreer om te reageren
22-10-2019 om 20:11 uur

Als je arts denkt aan longkanker, geeft ie je geen foster want dat heeft dan geen zin.

Login of registreer om te reageren
22-10-2019 om 20:20 uur

wat ik me afvraag.
de klachten die je kan hebben zoals ze omschrijven bij longkanker worden die door Foster onderdrukt?.

Login of registreer om te reageren
22-10-2019 om 21:37 uur

Laat Google rusten, hoe lastig ook. Stress kan ook veel klachten geven.
Als je toch kijkt, wat ik me ook kan indenken, let dan op de betrouwbaarheid van de websites die je leest.

De vraag of Foster symptomen van longkanker kan onderdrukken, kun je voorleggen aan je apotheker.

Lopen je zorgen te hoog op? Bespreek ze met je huisarts, of probeer je afspraken bij de longarts te vervroegen.

Hopelijk valt het straks mee. Sterkte.

Login of registreer om te reageren
22-10-2019 om 21:51 uur

dank je. heb nog nooit een longarts gezien gelukkig. bij mij doet de praktijkondersteuner her

Login of registreer om te reageren