[SC] Waar we verder shoppen............

27-05-2019 om 07:20 uur Gesloten

En hier maar weer verder.

vorige

De reacties zijn gesloten.
21-10-2019 om 15:34 uur

ik heb het ook bekeken op internet en idd begreep ik dat je vlees/goulash/stoofpotjes goed kon doen, soms moet je nog even omroeren. Wel moet je altijd het vlees vooraf bakken, ...
voor mij persoonlijk is t geen meerwaarde. op vrije dagen maak ik graag stoofpotjes, ruikt zo lekker door t hele huis.
fijn dat t voor jou wel goed werkt! eetsmakelijk

21-10-2019 om 15:39 uur

Ik bakte het eerst ook altijd aan maar ik vind dat niet zo fijn 's ochtends vroeg. Nu doe ik dat niet meer. Ik snijd en marineer het 's avonds en doe het er 's ochtends gelijk in en we proeven geen verschil.

21-10-2019 om 15:40 uur

Ik vind het trouwens vooral fijn als ik eind van de middag afspraken heb die veel energie kosten of als ik weinig tijd heb om tte koken maar eerder op de dag wel tijd heb.

21-10-2019 om 16:42 uur
Reactie op Daantje

Ik vind het trouwens vooral fijn als ik eind van de middag afspraken heb die veel energie kosten of als ik weinig tijd heb om tte koken maar eerder op de dag wel tijd heb.

ik heb dan wel wat in de vriezer, of snelle pasta/soep, hier gebeurd dat niet zo vaak

21-10-2019 om 19:11 uur

ooooooh, ik had geluk
ik dacht dat mijn abonnement voor de biblio vanzelf afliep, totdat ik vandaag een afschrift zag. biblio geld was er afgegaan.... 53 euro...... en ik kom nooit mee bij de biblio.
gebeld, uitgelegd.... en t geld wordt terug gestort! toppers bij de bibliotheek

21-10-2019 om 20:33 uur

Dus @emsepems kan weer naar de Hema <:-P topservice vd bieb!

21-10-2019 om 21:25 uur

Of emsepems kan netflix weer paar maanden betalen hahaha. Wat netjes!!!!

22-10-2019 om 07:36 uur

hema netflixen... en eigenlijk wil ik een paar happy soks. bizar duur (ik koop ze normaal bij de hema in de supersuper uitverkoop, maar happysocks staan nu zo leuk bij mijn 'homewear'. vrolijke sokken bij n grijs pak :-)
top he van de bib, vind ik ook!

22-10-2019 om 08:17 uur

Ik houd van happy socks, wij kopen ze altijd bij de dirk en soms koop ik er ook zelf als ik enorm leuke vindt. Maar de hema heeft ze dus ook?! Ze hebben ze nu online met donuts erop en pink Panther enzo echt super leuk!!!

Ja echt super van de bieb!!!

Ik zou wat leuks om zo te handletteren op de iPad om te oefenen en me een beetje te vermaken al denk ik dat zo een extra dutje geen overbodige luxe is na gister. Ben behoorlijk moe nog en de katten liggen ook al bovenop me te dutten en de hond op de grond haha.

Het kan een word zijn of een quote of een doodle (tekeningetje) heb laatst deze gemaakt:

https://www.mupload.nl/img/aoscmyxph.jpeg

En moet nog keuze maken uit 4 of 5 hoesjes voor mijn nieuwe ipad (om voor mijn verjaardag aan mn broertje te vragen). Voor de ipad zelf hadden ze niks leuks dus ben voor laptops gaan kijken. Dan maar iets te groot is ook geen probleem, 12.9 is bijna 13 inch tenslotte:p

22-10-2019 om 08:39 uur

mooi nckii

en nee, hema heeft geen happy soks, wel een serie van 5 sokken en dan voor 3.50... in de superuitverkoop. die koop ik vaak :-)