Nu weet ik nog niets

08-10-2019 om 00:32 uur

Gister longfotos gemaakt, gesprek met de longarts gehad. Foto's vergeleken, er is geen verandering. Dat kan je positief zien want er is geen verslechtering. Maar op mijn vragen steeds een ontwijkend antwoord. Ik hoopte op wat duidelijkheid, tja het kan alle kanten op. Advies onderga hetzelfde traject nog een keer.. Sorry maar ik ben zo moe... Ik kan dat geestelijk niet nog een keer aan. Dus wat mij betreft, laat maar...

Login of registreer om te reageren
08-10-2019 om 08:54 uur

Ik kan me voorstellen dat je er zo moe van wordt. Ook omdat je geen duidelijke antwoorden krijgt.
Is er een mogelijkheid om een second opinion aan te vragen?

Niet opgeven hoor!

Login of registreer om te reageren
08-10-2019 om 09:06 uur

Beste Richard, ook ik snap je vermoeidheid.
het lijkt zo te zijn dat men gewoon niet goed weet hoe nu te handelen, wat voor jou longen nu het beste is.
Is het traject van behandelingen zo zwaar dat je het niet nogmaals wilt?

Blijf hier maar lekker schrijven, van je af schrijven. Hoop dat wij zo met je mee kunnen leven

Login of registreer om te reageren
08-10-2019 om 09:34 uur

Ook artsen weten niet alles. Zeker zo'n situatie als de jouwe is niet standaard en daarvan weet soms niemand hoe het gaat lopen.

Login of registreer om te reageren
08-10-2019 om 11:06 uur

Het valt ook niet mee, je wilt zo graag iets duidelijks horen.
Ik las dat je op Curacao woont, zijn daar ook gespecilaiseerde zkhsen met de zelfde expertise als in Nederland? Anders eens vragen of ze kunnen overleggen n.a.v scans en uitslagen met een zkhs in Nederland, bijv het UMCG in Groningen
Weet niet of dit verschil kan maken, misschien krijg je nergens de antwoorden.
Sterkte en praat het maar van je af hier!

Login of registreer om te reageren
08-10-2019 om 18:27 uur

Dankjewel allemaal voor jullie medeleven! CuraƧao is wat ziekenhuizen en behandelingen niet te vergelijken met Nederland. Alhoewel de meeste artsen hier wel Nederlandse artsen zijn maar ze weten het in mijn geval gewoon niet. Ik ga er eerst eens goed over nadenken wat ik nu ga doen. Nogmaals bedankt voor jullie medeleven, groetjes Richard ?

Login of registreer om te reageren
08-10-2019 om 20:54 uur

Ik dacht het al,ik heb familie gehad die jaren op curacao heeft gewoond, we zijn er ook geweest, prachtig trouwens!
En had zoiets al gehoord, dan is missch een overleg met een nederlands zkhs nog een optie.
Al met al heb je daar nu niets aan, wat ik enorm erg voor je vindt, kom eerst maar even bij van alles! Sterkte Richard!

Login of registreer om te reageren
08-10-2019 om 23:37 uur

@goudvisje, ja ik laat het allemaal maar even bezinken. Dankjewel voor je medeleven ?

Login of registreer om te reageren