Bijwerkingen medicijnen

06-10-2019 om 02:35 uur

Ik lees hier op het forum regelmatig dat bepaalde medicijnen "gif" zijn vanwege de soms, zeer " vervelende bijwerkingen. Ook ik heb veel pijn medicatie gehad, niets hielp meer tegen de pijn, nu heb ik morfine pleisters en morfine pillen, het werkt maar ook morfine heeft bijwerkingen, maar ik ken eigenlijk geen enkel medicijn dat geen bijwerkingen heeft. Maar het is volgens mij ook persoon afhankelijk, ik bv heb zelden last van bijwerkingen, maar als je echt ondragelijke pijn hebt, zoals ik heb gehad, dan neem ik de bijwerkingen maar voor lief, want elke dag pijn hebben dat sloopt een mens, dus zijn medicijnen dan vergif? Ik ben blij dat ik morfine krijg want anders zou mijn leven ondragelijk zijn. Tja waar iemand voor kiest, wel of geen medicatie dat is zijn/ haar keus, maar laat ieder zelf bepalen wel of geen medicatie ook al zijn de adviezen goed bedoeld. Dit wou ik graag even kwijt. Ik wens iedereen veel wijsheid toe wat deze keuze betreft ?

Login of registreer om te reageren
06-10-2019 om 22:46 uur

@oma akke, ik vind je ook zo'n enorme bikkel! T is precies hoe je schrijft, ja tis vergif maar wat zijn we blij met al deze middelen als we door willen...en door willen we zeker!

Login of registreer om te reageren