Netflix, je favo film of serie

03-10-2019 om 14:36 uur

Inmiddels ben ik al een tijdje ziek, en heb me sinds een week geabonneerd op Netflix.
Ik heb laatst le mante gekeken, net een boek die ik las, zoooo spannend en mooi verhaal!
nu kijk ik homeland, ook lekker spannend. Maar shrek 3 vond ik ook grappig en de kleine prins ontroerend.

Wat is jou favo film of serie?
Het is ook fijn te vertellen waarom, waardoor meelezers een idee hebben waar de film over gaat ;-)

Login of registreer om te reageren
03-10-2019 om 14:45 uur

Ik heb geen Netflix maar NLziet. Ik kijk graag Nederlandse series, Flikken, Oogappels vond ik geweldig, Smeris, Chateau Meiland is mijn favoriete lachuurtje elke week. Klem vond ik ook fantastisch.

Login of registreer om te reageren
03-10-2019 om 14:49 uur

meiland kijk ik ook graag, via uitzending gemist. floortje naar het einde van de wereld vind ik ook prachtig.

Login of registreer om te reageren
03-10-2019 om 14:58 uur

Hahaha wij ook 1 week net netflix, wij hebben , was nog vakantie van mn man, alle 3 seizoenen gekeken van La casa de papel, spannend en je gaat, een soort van, de boefjes houden.
Mijn man kijkt graag op netflix:peaky blinders, is mij te veel geweld.

"Even over gewone tv:Oh ja chateau Meiland heerlijk! en oogappels ook, zo lekker herkenbaar soms,
Mooie films vind ik P.S. I love you, gewoon mooi en warm
Allermooiste film blijft voor ons:one flew over the cuckoo's nest met Jack Nicholson.
Maar dit is niet echt netflix denk ik "

Netflix, schijnt 13 reasons why ook mooi te zijn maar wel heftig

Login of registreer om te reageren
03-10-2019 om 15:11 uur

Op netflix:
Series;
Gilmore girls
Glee
Suits
Scorpion
Gossip girl
Gevoel voor tumor
Once upon a time
Sherlock
Limitless
Jane the virgin
Our planet
Homeland
The good wife
Lucifer
The good place
Chesapeake shores

Films
Pitch perfect 1 en 2
Kiss & cry
Voor ik doodga
Georgia rule
The princess switch
Walk ride rodeo
Rodeo & juliet
The age of adeline
A christmas prince
A christmas prince the royal wedding
Irreplaceable you
Schindler’s list
LOL
You can’t fight christmas
Bad moms
Demain tout commence
We’re the millers
Bridget jones alle films die erop staan:p
Paddington
Shrek alle films
The pursuit of happyness
Falling in love
A pesar de todo
Otherhood
Christmas wedding planner
Christmas inheritance
My perfect romance
The best of me
Christmas with a view

Tip: tot 12 november is disney+ gratis! Daarna €7 per maand ongeveer je kan het voor 12 november opzeggen en dan tot nu toe daar kijken:)

Ik geloof dat je zo wel even zoet bent hahaha zit al 2 jaar ziek thuis en netflix, videoland en nu disney+ zijn mijn grote vrienden haha

Login of registreer om te reageren
03-10-2019 om 15:17 uur

Gevoel voor tumor is zeker een mooie serie.

Login of registreer om te reageren
03-10-2019 om 15:24 uur

Ja he! Vond ik ook!

Oh bijna alle kerstfilms op netflix zijn wel goed btw haha, ik houd me in, mag van mezelf pas rond kerst kijken of als ik het echt echt nodig heb hahaha

Login of registreer om te reageren
03-10-2019 om 15:33 uur

Graag gedaan! Staan leuke films op en heerlijk jeugdsentiment:D de nieuwe beauty and the beast staat er onder andere op:D en wel meer nieuwere disneyfilms en national geographic etc wist niet dat dat van disney is:p

Login of registreer om te reageren
03-10-2019 om 17:00 uur

Wow wat veel al, mooie tips!
Ben geen echte disney fan, alleen shrek, lion king (is dit disney, ja toch?) En dat olifantje dombo of dumbo

Login of registreer om te reageren
03-10-2019 om 18:03 uur

Haha er staat meer op waarvan ik niet wist dat het van disney was xD ben wel disneyfan overigens:P national geographic staat erop, pixar, marvel en star wars:P

Login of registreer om te reageren