Mamas always worries

28-09-2019 om 09:03 uur

Mijn dochter heeft al n paar maanden last van dr rechter zij en ribbenkast .... en snachts pijn met op die zij liggen, nu is ze na huis arts geweest die heeft fotos laten maken van dr longen en zag een afwijking ... wordt doorverwezen naar een longarts... geen spoed .. maar ik ben een worriende mama en lees alleen maar gekke slechte dingen .. kan iemand me gerust stellen .. want neem aan als t egt slecht was zhuis en dokter wel zelf contact hadden opgenomen?? Please tips .. we weten nog nix

Login of registreer om te reageren
29-09-2019 om 18:52 uur

Hallo venlonaars 55.

U heeft mij een berichtje gestuurd aan J@@P maar ik kan dat berichtje niet openen.

Het stond in mijn mail box.

Login of registreer om te reageren
30-09-2019 om 08:04 uur

Hoe oud is je dochter? Heeft ze ooit gerookt? Veel ernstige dingen komen niet voor op jonge leeftijd of als je nooit gerookt hebt. Sterkte!

Login of registreer om te reageren
30-09-2019 om 10:18 uur

Het kan maar zo een litteken zijn van een oude infectie, (oud)infiltraat noemen ze dit geloof ik, missch ooit een longontsteking gehad? Of infectie..
Snap je zorgen, anders moet ze even haar huisarts opbellen met deze vraag wat hij of zij denkt, omdat t geen spoed heeft maar wel voor onrust zorgt.
Sterkte!

Login of registreer om te reageren
30-09-2019 om 10:20 uur
Reactie op goudvisje

Snap je zorgen, anders moet ze even haar huisarts opbellen met deze vraag wat hij of zij denkt, omdat t geen spoed heeft maar wel voor onrust zorgt.
Sterkte!

Helemaal mee eens, even met de huisarts bespreken waar die aan denkt.

Login of registreer om te reageren
30-09-2019 om 11:02 uur

Beste venlonaar55,

Zoals goudvisje en emsepems al zeggen: met de huisarts bespreken waar die aan denkt kan wellicht wat zorgen wegnemen. Sterkte.

Met vriendelijke groet,
De Advieslijn.

Login of registreer om te reageren