dubbele longontsteking en long kanker

03-09-2019 om 17:48 uur

mijn man 60jaar ging naar het ziekenhuis om een tumor weg te halen .ze zien dat hij ook dubbele longontsteking heeft. hij kreeg bijna geen lucht meer .nu lig hij aan de beademing en een kunstlong .wat hem nog in leven hou de ontstekingen krijgen ze niet weg .
mijn vraag is dan ook ze kunnen toch ook een long van een donor nemen?

Login of registreer om te reageren
18-09-2019 om 14:35 uur
Reactie op kisja
Reactie op emsepems
wat verdrietig, gecondoleerd.
ik hoop van harte dat je zoon je zeker ook nu kan steunen.
Misschien is het fijn om een gesprek met de artsen te hebben voor duidelijkheid, voor je vragen?
Heel veel sterkte!

mijn zoon is gelukkig weer thuis van polen .ik ben zo kwaad van binnen we gaan binnen kort proberen de dossiers op te vragen en een gesprek ,er klop gewoon iets niet .hij gaat er in voor tumor zonder uitzaaiing ,dan zeggen ze dubbele longontsteking ,dan zeggen ze weer zijn bloedwaarde geef aan dat hij een bacterie heeft maar ze kunnen de bacterie niet vinden als ze biopsie doen tot drie keer toe vinden ze niks .zijn bloedwaarde is weer ok hij word wakker uit zich zelf zeggen ze en dan heeft hij ineens fibrose ,ben ik nou gek of begrijp iemand dit ik niet hoor .

dankje en we waren al van plan om zijn dossier op te vragen

Login of registreer om te reageren
18-09-2019 om 20:57 uur

Hoop dat je een duidelijk antwoord krijgt, fibrose is soms lastig te diagnotiseren, vooral als er meer speelt, heb ik begrepen waaronder longkanker en/of ontstekingen.
Sterkte hoor en fijn dat je zoon weer thuis is!
Sterkte voor morgen ook en alle kracht gewenst, liefs xxxxx

Login of registreer om te reageren