dubbele longontsteking en long kanker

03-09-2019 om 17:48 uur

mijn man 60jaar ging naar het ziekenhuis om een tumor weg te halen .ze zien dat hij ook dubbele longontsteking heeft. hij kreeg bijna geen lucht meer .nu lig hij aan de beademing en een kunstlong .wat hem nog in leven hou de ontstekingen krijgen ze niet weg .
mijn vraag is dan ook ze kunnen toch ook een long van een donor nemen?

Login of registreer om te reageren
15-09-2019 om 14:45 uur
Reactie op goudvisje

Heel logisch dat je die verschillende gedachtes hebt, je staat ook zo machteloos hierin.
Goed dat je zoon helpt en regelt, dit kun je nu ook niet alleen!
Blijf aan jullie denken en kaarsje blijft branden, mooi dat 't je iets oplucht om 't van je af te praten.
Vooral blijven doen ook.
Liefs en sterkte, heb echt met jullie te doen! Xxx

mijn man is drie terug overleden ze steken het nu fibrose ik vind het wel vreemd dat ze dat nu pas zien hij heeft al zoveel onderzoeken gehad .
eerst zeiden ze dat het de betere kant op ging en dat de bloedwaarde weer aan het zakken was .en de andere dag werd ik gebelt dat ze niks meer konden doen .we zijn er heen gegaan en hij was een beetje wakker hij kon niet praten maar hij zag en hoorde mij wel ,na een uur vroegen ze of ik er aan toe was om alles af tesluiten!!!je bent hier nooit aan toe ,eerst hebben ze de kunstlong stop gezet en dan de beademing waar door zijn longen het weer moesten over nemen ,nog 15min en zijn laatste adem .wat was dat heftig .ik wil iedereen zoveel bedanken voor het luisterend oor ,en medeleven .donderdag de begrafenis .

Login of registreer om te reageren
15-09-2019 om 14:46 uur
Reactie op goudvisje

T is ook zo moeilijk, praten wil je eigenlijk nu niet eens maar een oplossing, heel begrijpelijk.
Toch zou ik t aan de verpleegkundige doorgeven dat je niet meer weet hoe dit door te komen, geef je radeloosheid goed aan en vloeien er tranen, alleen maar goed, t moet eruit, wie weet kunnen ze je toch steunen,.
Misschien familie of kinderen in de buurt die ook tot steun kunnen zijn?
Ik heb t echt met je te doen, onmenselijk dit en ook dat je zo slecht eigenlijk wordt opgevangen, dat je zelf moet zoeken waar je heen moet met vragen of praten.
Enorm veel sterkte!! Wilde dat ik meer kon doen!! Liefs xxx

ik ken je niet maar volgens mij ben je een schat van een vrouw

Login of registreer om te reageren
15-09-2019 om 15:28 uur

wat verdrietig, gecondoleerd.
ik hoop van harte dat je zoon je zeker ook nu kan steunen.
Misschien is het fijn om een gesprek met de artsen te hebben voor duidelijkheid, voor je vragen?
Heel veel sterkte!

Login of registreer om te reageren
15-09-2019 om 16:44 uur

Ach lieve @kisja, wat vind ik dit verdrietig voor jou en je familie.
Eerst heb je nog hoop en dan is er niks meer, intens triest.
Gecondoleerd en idd ik zou ook wat @emsepems zegt, een gesprek aanvragen met de artsen en daar samen met je zoon heen gaan.
Waarom ze de fibrose gemist hebben weet ik ook niet, misschien toch door de longontstekingen en kanker niet echt kunnen diagnostiseren?
Wat zal het moeilijk zijn geweest om dit te hebben doorstaan, wel erg mooi en fijn dat je er bij was, voor hem en voor jezelf ,dit is voor later belangrijk weet ik.
Ik heb meerder familieleden verloren zo uit het niets waar niemand bij was, dit was later heel moeilijk om te verwerken, daarom lijkt mij dit iets troostends hebben in het grote verdriet, weet ik niet maar lijkt mij fijner.

Je bent zelf een lieverd! Je kunt hier altijd van je af blijven schrijven, je mag ook je verwerking of verdriet hier blijven delen, het lucht altijd misschien iets op en soms geeft opschrijven wat ruimte in je hoofd.
Wens je enorm veel kracht en sterkte, ook voor donderdag maar zeker voor de tijd daarna!
Ook voor je zoon en verder familie uiteraard dit gewenst.
Liefs en een dikke warme knuffel voor jou! Xxxxx

Login of registreer om te reageren
15-09-2019 om 17:43 uur

Gecondoleerd en veel sterkte, ik was er al bang voor... bah!

Login of registreer om te reageren
15-09-2019 om 19:19 uur

Heel veel sterkte in dit grote verdriet wat je zo plotseling overkomt!!

Login of registreer om te reageren
16-09-2019 om 06:20 uur

Lieve Kisja,

Ik lees nu dit bericht met tranen in m'n ogen. Fijn dat je bij hem was, ook al was het zwaar.
Gecondoleerd en wens jullie veel sterkte toe!
Liefs Anna

Login of registreer om te reageren
16-09-2019 om 19:18 uur

dankje allemaal ,het heeft mij wel geholpen om deze laatste twee weken om door te gaan .ik was bij hem vanmiddag maar hij was niet mooi ik had speciaal gevraagd om het balsem te gebruiken zodat hij een beetje natuurlijke kleur zouden .maar zijn lippen zijn wit en groot gedeelte van zijn gezicht dus ik ga morgen terug met de persoon van de uitvaart en ze moet het maar goed doen anders doe ik het zelf wel

Login of registreer om te reageren
16-09-2019 om 19:34 uur
Reactie op emsepems

wat verdrietig, gecondoleerd.
ik hoop van harte dat je zoon je zeker ook nu kan steunen.
Misschien is het fijn om een gesprek met de artsen te hebben voor duidelijkheid, voor je vragen?
Heel veel sterkte!

mijn zoon is gelukkig weer thuis van polen .ik ben zo kwaad van binnen we gaan binnen kort proberen de dossiers op te vragen en een gesprek ,er klop gewoon iets niet .hij gaat er in voor tumor zonder uitzaaiing ,dan zeggen ze dubbele longontsteking ,dan zeggen ze weer zijn bloedwaarde geef aan dat hij een bacterie heeft maar ze kunnen de bacterie niet vinden als ze biopsie doen tot drie keer toe vinden ze niks .zijn bloedwaarde is weer ok hij word wakker uit zich zelf zeggen ze en dan heeft hij ineens fibrose ,ben ik nou gek of begrijp iemand dit ik niet hoor .

Login of registreer om te reageren