zuurstof

13-03-2014 om 18:56 uur

ik heb een vraag?Wie kan mij advies geven .Heb copd gold 4 en heb sinds een week zuurstof.En ben er heel blij mee voel me gewoon weer mens .maar waar het om gaat is ik krijg volgende week de inogen 3 .Wie heeft daar ervaring mee en kan mij vertellen hoelang de slang mag zijn .Ik kan er weinig over terugvinden.

Login of registreer om te reageren
16-03-2014 om 12:06 uur

De slang mag volgens mij 7.50 m zijn niet langer
omdat anders druk verlies optreed en het ondemand systeem niet goed werkt.
Geeft aan hoe lang je er nog mee kunt zoveel % zit de accu nog vol.
Zorg wel voor een extra zuurstof cilinder in huis als de inogen niet werkt.
Maar die zul je wel krijgen ga ik vanuit.
Is handig mooi in balans op straat en als je tegen de stoep op gaat
valt dus niet vlug om als je over hobbels gaat.
Weet zeker dat je er plezier aan zult beleven
Als je daar al van kunt spreken.
Laat het straks eens horen hoe het bevalt.

Login of registreer om te reageren
17-03-2014 om 13:10 uur

dankjewel vaan ga ik zeker doen krijg hem morgen ,ben zeer benieuwd hoe die is.  :)

Login of registreer om te reageren
21-03-2014 om 09:16 uur

hallo vaan
ik heb hem nu een paar dagen en hij is zeker klein en handzaam. Moet alleen erg wennen aan het geluid .En het enigste nadeel vind ik als je hem in huis zet is de 7.50meter slang vind ik erg vervelend?Gebruik daarom in huis een concenstrator.        groetjes hope

Login of registreer om te reageren
09-09-2019 om 10:28 uur

sinds juli in gebruik; bevalt heel goed; voel me lekker vrij. Rij in auto, ook op 12volt; spaart tot eindbestemming de volle 4 uren (stand 2).

Login of registreer om te reageren
16-09-2019 om 12:45 uur

10 meter aan de inogen is wel erg veel. Ik gebruik thuis een concentrator met ongeveer 10 meter slang en kan door het hele appartement. Aan de inogen heb ik 1,20 meter slang en daar heb ik genoeg aan ook in de auto .In de auto staat hij meestal naast me of hangt achter aan de bestuurdersstoel en dan is 1,2o meter genoeg.

Login of registreer om te reageren
17-09-2019 om 18:22 uur

De Inogen is voor gebruik buitenshuis! Heb je dus geen lange slang nodig. Heb een extra accu en neem mijn oplader mee als ik ga bridgen. Altijd wel ergens een stopcontact.

Login of registreer om te reageren
18-10-2019 om 07:23 uur

Hallo allemaal, van wege toegenomen zuurstof behoefte (6/7 ltr p.m) kan ik mijn inogen one.G2 niet meert gebruiken en is derhalve te koop. Nieuw prijs destijds 3750 euro. Vraagprijs 950 euro compleet met toebehoren. Bij belangstelling mailen svp : ritovamo@kpnmail.nl. Overigens ben ik inmiddels in het laatste stadium van Gold 4 beland en uitbehandeld, na weer een reeks zh opnames compleet zorgafhankelijk en (pre)terminaal.

Login of registreer om te reageren
18-10-2019 om 14:44 uur

@anton,wil je veel sterkte wensen! Verdrietig dat je nu zo slecht bent!

Login of registreer om te reageren
18-10-2019 om 16:55 uur
Reactie op anton

Hallo allemaal, van wege toegenomen zuurstof behoefte (6/7 ltr p.m) kan ik mijn inogen one.G2 niet meert gebruiken en is derhalve te koop. Nieuw prijs destijds 3750 euro. Vraagprijs 950 euro compleet met toebehoren. Bij belangstelling mailen svp : ritovamo@kpnmail.nl. Overigens ben ik inmiddels in het laatste stadium van Gold 4 beland en uitbehandeld, na weer een reeks zh opnames compleet zorgafhankelijk en (pre)terminaal.

heel verdrietig om dit te lezen Anton. Wens je veel sterkte....

Login of registreer om te reageren