Luchtslang

03-09-2019 om 11:22 uur

Mijn vraag is:trainen volgens de RMET methode.dus met een slang.kan dit gewoon met. Bv een slangetje van de gamma?.ik train nu 5 x in de week maar wil kijken of deze methode nog meer oplevert.groetjes peetjoo

Login of registreer om te reageren
04-09-2019 om 09:07 uur

Beste Peetjoo,

Bij ons is de RMET methode niet bekend. We adviseren je deze vraag te stellen aan diegene die deze trainingsmethode heeft voorgesteld.

Met vriendelijke groet,
Advieslijn

Login of registreer om te reageren
04-09-2019 om 09:28 uur

Ik kan ook niets over RMET vinden, maar als het om je longen gaat dan zou ik bij voorkeur een slangetje kopen in een winkel voor medische hulpmiddelen. Die vind je vaak in, of nabij een ziekenhuis of gezondheidscentrum. Misschien iets duurder, maar bij "een" slangetje van de bouwmarkt weet je niet welke weekmakers etc. er gebruikt zijn.

Login of registreer om te reageren
04-09-2019 om 14:19 uur

Oke.bedankt voor jullie reactie.het artikel stond op de site longfonds.nl.....

Login of registreer om te reageren
06-09-2019 om 07:52 uur

Beste Peetjoo,

Zou jij de link van dit artikel kunnen doorsturen? Wij zijn wel erg benieuwd waar het artikel over gaat. Wij hebben ook gekeken op www.longfonds.nl, maar helaas kunnen wij dit artikel niet vinden.
Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Advieslijn

Login of registreer om te reageren
06-09-2019 om 12:19 uur

Hallo Peetjo,

Bij logopedie heb ik wel met een speciaal slangetje in flesje water geblazen om beter met klachten om te kunnen gaan. Helaas hielp het bij niet.
Op internet kun je dit vinden onder Bubbelen of onder de officiƫle term:
LaxVox techniek.

Misschien is dit wat je bedoelt?

groetjes,

Spirit

Login of registreer om te reageren