Hoe voel jij je vandaag #167

31-08-2019 om 16:57 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: Hoe voel jij je vandaag? #166

De reacties zijn gesloten.
31-08-2019 om 13:01 uur

Wat fijn dat het daar zo goed voelt, dat geeft ook moed om later voor langere tijd te gaan lijkt me!

31-08-2019 om 19:54 uur

@Daantje Het geeft zeker moed en deze week was er ook voor bedoeld om te kijken of het wat voor me zou zijn.

Helaas niet mee kunnen gaan met het uitje vanavond, de longen zijn teveel van slag en morgen een reis voor de boeg dus keuzes maken.

31-08-2019 om 20:33 uur

Bloempje74 goed dat je ben wezen proberen in davos en veel sterkte met de terug reis.

Ik had vanochtend behendigheid met me de hond gedaan. Echt uitgeput allebei en ik benauwd. Maar leuk om te gaan even wat anders. Eigenlijk moeilijk om minder te doen op zo'n benauwde dag.

31-08-2019 om 22:18 uur

Enorm fijn @bloempje, hoop dat je vlug weer terug bent in Davos, jammer van het uitje maar wel heel wijs.
Goede terugreis en vooral kalm aan met alles, liefs xxx

@paardenbloem ,wat leuk behendigheid met de hond, echt kunstjes leren?
Ja t was ook erg warm nog, vond ik ook maar wel een leuk iets heb je gedaan, mooi van nagenieten!

02-09-2019 om 08:05 uur

vandaag even gebeld met de apotheek omdat toen ik de neusdruppels flixonase wilde halen ze niet leverbaar waren. Nu zijn ze weer leverbaar vanaf 5 september (zegt de fabrikant, maar of dat zo is....)
Mazzel dat ik heb, de apotheek had nog een doosje achteruit gelegd, voor mij :-) kan ik straks halen en dan weer 2 weken vooruit.

begin wat benauwder te worden dus de foster omhoog gedaan

02-09-2019 om 08:13 uur

Goudvisje De hond gaat met behendigheid over hindernissen. Ik probeer er voor te zorgen dat hij juiste volgorde neemt. Was niet makkelijk met de hitte.

Emsepems fijn dat flixonase er nog is voor jou.

Ik heb de laatste druk gehad en ben veel benauwd geweest nu moet ik echt rustig aan doen ik kon afgelopen dagen niet vrolijk zijn omdat ik niet fit was en erg moe. Daar moet ik me best voor doen om rustig aan te doen. Wel confronteren.

02-09-2019 om 09:29 uur

@emsepems, gelukkig dat je zo'n meedenkende apotheker hebt, hopelijk vanaf 5 sept weer leverbaar,t is soms maar vreemd met die bevoorrading van meds.
Heel wijs de foster omhoog denk ik, je raakt zo uitgeput anders.
Sterkte!

@paardenbloem , wat enorm leuk met je hond, een hele klus met die hitte maar wel een voldaan gevoel.
Ja even rustig aan doen is dan verstandiger, al valt t niet mee idd.
Sterkte!

02-09-2019 om 17:03 uur

Astma is al weken rustig, ik helemaal blij
Maar sinds 1,5 week heb ik exceem, op mijn bovenlijf
Hopelijk vertrekt het weer snel met de zalf die ik vanmorgen heb gekregen

Moderator
02-09-2019 om 17:52 uur
Reactie op emsepems

vandaag even gebeld met de apotheek omdat toen ik de neusdruppels flixonase wilde halen ze niet leverbaar waren. Nu zijn ze weer leverbaar vanaf 5 september (zegt de fabrikant, maar of dat zo is....)
Mazzel dat ik heb, de apotheek had nog een doosje achteruit gelegd, voor mij :-) kan ik straks halen en dan weer 2 weken vooruit.

begin wat benauwder te worden dus de foster omhoog gedaan

Heb het idee dat steeds vaker medicijnen niet meer leverbaar zijn.
Kreeg recentelijk ook andere maagbeschermers dan de gebruikelijke.

02-09-2019 om 17:59 uur
Reactie op trijnko
Reactie op emsepems
vandaag even gebeld met de apotheek omdat toen ik de neusdruppels flixonase wilde halen ze niet leverbaar waren. Nu zijn ze weer leverbaar vanaf 5 september (zegt de fabrikant, maar of dat zo is....)
Mazzel dat ik heb, de apotheek had nog een doosje achteruit gelegd, voor mij :-) kan ik straks halen en dan weer 2 weken vooruit.

begin wat benauwder te worden dus de foster omhoog gedaan

Heb het idee dat steeds vaker medicijnen niet meer leverbaar zijn.
Kreeg recentelijk ook andere maagbeschermers dan de gebruikelijke.

Je hebt helemaal gelijk trijnco, de verwachting is dat t steeds vaker gaat gebeuren...…..