Hoe voel jij je vandaag? #166

10-05-2019 om 04:58 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: Hoe voel jij je vandaag? #165

De reacties zijn gesloten.
26-08-2019 om 20:32 uur

Ik heb misschien te veel verteld voor dit forum. Is het dat kort en bondig en alleen over fysieke klachten hebt. Dat samen naar oplossingen zoekt en erkenning vind.

26-08-2019 om 20:35 uur

Ik heb vanmiddag wel een bouillonnetje op maar op mijn werk was het heerlijk koel.

@paardenbloem als je iets uitgebreid wil bespreken is het misschien beter om een apart topic te openen.

26-08-2019 om 21:05 uur

Ik neem ook vaak een kopje bouillon of cup a soupe, lekker en krachtiger maakt t soms.
Het is ook gewoon weer te warm, vind t zo jammer deze zomer, zit meer binnen zowat dan de winter....maar we mopperen niet :)
@paardenbloem , je mag het over van alles hebben maar wat @Daantje ook schrijft als je uitgebreid over jezelf wilt praten of vragen hebt is een apart topic handiger.
En je krijgt niet altijd overal een antwoord op, we zijn allemaal hier ziek en hebben niet altijd dezelfde energie en er is niet altijd een oplossing jammer genoeg
Maar het is allemaal lastig voor je, vooral met autisme erbij, dat snap ik heel goed.
Sterkte hoor!

27-08-2019 om 06:52 uur
Reactie op paardenbloem

Ik heb misschien te veel verteld voor dit forum. Is het dat kort en bondig en alleen over fysieke klachten hebt. Dat samen naar oplossingen zoekt en erkenning vind.

Kom hier maar lekker vertellen hoor, je ei kwijt kunnen is altijd fijn. Dat mag hier, maar ook op een eigen topic.

27-08-2019 om 08:36 uur

Ik zit ook wel weer een beetje aan te hikken tegen dit soort dagen.
Niet direct benauwd maar ook niet helemaal jofel.
Het zal wel meer zijn van: De mens lijdt het meest van het lijden wat men vreest (of zoiets?).

27-08-2019 om 14:44 uur

@paardenbloem, welkom:) Je mag hier altijd komen babbelen hoor en zoveel je wilt! Sterkte in alles.

@emsepems, naar dat je arm/schouder nog steeds zoveel ongemak oplevert. Kun je wel slapen s nachts? Heb nl sinds bijna twee weken ook 'iets' met mn schouder, heb pijn bij bepaalde bewegingen zoals aankleden en wassen. Maar vooral s nachts manifesteerd de pijn, kan niet op mn rug liggen en niet op mn re zij, dan blijf je draaien en juist daardoor schiet ik tegen t plafond vd pijn.. Fysio kon er weinig over zeggen, bewegen binnen pijngrens, mogelijk beginde frozen sholder.
Wat is t bij jou? Je hebt afspraak bij de orthopeed toch?
Beterschap hoor!!

@iedereen, nog even volhouden en dan is de hittegolf weer achter de rug! Knuf voor jullie!

Het komt mij allemaal wat ongelukkig uit.. Mocht van de allergoloog proberen de xolair een week later te nemen omdat ik bijna geen all reacties heb gehad en mn longen goed gaan. En juist deze extra week is t zo warm waardoor k veel last heb van histamine in mn lijf.. Mn enkels, voeten en benen zijn zo dik dat ik amper nog fatsoenlijk kan lopen, echt heel lang geleden dat ik dat had! Beetje jammer maar ja, bespreken maar vlgd week. Heb vandaag lekker n paar lange dutjes gedaan en daar ben k wel van opgeknapt. Vanavond met de kids in t zwembad n waterballonnengevecht;) Wij blij dat t bad nog opstaat!!

27-08-2019 om 16:13 uur
Reactie op Milly

@...…..Wat is t bij jou? Je hebt afspraak bij de orthopeed toch?
Beterschap hoor!!

Bedankt voor je goede wens. voor jou ook super vervelend. helpt pcm niet voor de nacht?

Wat ik heb is niet heel duidelijk. Eerst dacht de arts aan een verrekking (ongelukje gehad) en daardoor geïrriteerde aanhechting van de spieren. Later kwam er kalk op de pees bij, dus injectie kenacort.
en nu wordt de pijn steeds erger, slik pcm en tramadol. over een dikke weer naar de orthopheed voor een diagnose.
Ook fysio lijkt weinig te doen
Heel raar, er zit geen pit in mij, kan met ook niet voorstellen dat ik al 5 weken thuis zit. slaap veel, doe weinig.

27-08-2019 om 16:54 uur

Is het geen slijmbeursontsteking @emsepems ?

Vriendin van me heeft ook zoiets met een pees. Bij haar hielp kinesiotape en nu mensendieck.

Hopelijk weet de orthopeed meer.

27-08-2019 om 17:32 uur
Reactie op Daantje

Is het geen slijmbeursontsteking @emsepems ?

Vriendin van me heeft ook zoiets met een pees. Bij haar hielp kinesiotape en nu mensendieck.

Hopelijk weet de orthopeed meer.

ze weten niet goed wat het is daantje..... de pijn komt vanuit mijn schouder en trekt door naar mijn hele arm, en hand een soort zenuwpijn. Vingers zijn af en toe doof.
Ik ben eerder 2x geopereerd aan die arm door een dubbele breuk, misschien heeft dat ermee te maken.
sinds een week heb ik ook t idee dat onder mijn schouder achterkant s avonds vocht zit....
inmiddels heb ik van vele mensen vele tips ideeen etc gehad.... maar ik ga op mijn fysio af (rust) en orthopeed laat ik een diagnose stellen met behandelplan.

duidelijk is dat ik er ziek van ben, ook mijn longen doen mee. gisteren veel pijn en dan weer meer benauwd. Morgen belt de longarts mij, ik vind niet dat er longmedicatie bij moet. alle benauwdheid nu heeft te maken met pijn, dus eerder meer pijnstillers :-)

27-08-2019 om 18:07 uur

Heel akelig dat je er gewoon ziek van bent @emsepems! Pijn vreet ook echt energie.. Doet ademhalen pijn ook dat je last van je longen erdoor hebt? Pff, vijf weken alweer!
Nee, pcm helpt niks tegen de pijn in mn schouder. Wel voor de spierpijn in mn nek want door de pijn zal k wel n verkeerde houding hebben. Dus neem ik maar geen pcm meer, slik al veel medicatie en als t dan toch weinig doet vind ik maar zo zo..
Ga t over n weer met revalidatiearts bespreken, daar moet ik toch heen.
En @Daantje ik ga jou tip van de tape onthouden! Thanks:)