Suikerpinda's

25-08-2019 om 11:40 uur

Misschien is het toeval, maar ik had woensdagmiddag een halve bak suikerpinda's naar binnengewerkt. Als ik daarvan eet, blijf ik aan de gang. :) Maar in het begin van de avond kreeg ik het benauwd. De volgende dag was het over. Ik durf nu die dingen niet meer te eten, want ik hoop niet dat het allergie is. Het is me nooit eerder opgevallen.

Is dat mogelijk of is het gewoon toeval geweest?

Login of registreer om te reageren
26-08-2019 om 16:20 uur

@balling snapt het niet hahaha, paling eet je zo,velletje eraf, koppie kleiner maken en zo vd graat afsmullen.mmmmm komt geen saus bij kijken.

Login of registreer om te reageren
26-08-2019 om 16:25 uur

Spreekwoord dames:
"Zo glad als een paling in een emmer snot".
Paling = paling
Sausje = snot

NB. Weg eetlust?

Login of registreer om te reageren
26-08-2019 om 17:00 uur

Hahahaha, zoiets was te verwachten :))
Heb net t eten op, geen paling hihi

Login of registreer om te reageren
26-08-2019 om 21:14 uur

Was lekker, nu zin in paling.....ff wachten tot zaterdag de markt,#stuurtmannaarmarkt,neemt zelf kibbeling
Dan maar even wat jeuk in de mond, heb t er voor over.

Login of registreer om te reageren
26-08-2019 om 21:39 uur

"Zo glad als een paling in een emmer snot".

O, bah!
Nu moet ik weer denken aan bijna vijftig jaar geleden, toen mijn vader een emmer verse paling kreeg als wederdienst voor iets dat hij gedaan had.
Die emmer stond in de bijkeuken en mijn zoontje van twee vroeg: "Opa, mag ik even met de palingen spelen?"

Login of registreer om te reageren
27-08-2019 om 05:46 uur
Reactie op marlen

"Zo glad als een paling in een emmer snot".

O, bah!
Nu moet ik weer denken aan bijna vijftig jaar geleden, toen mijn vader een emmer verse paling kreeg als wederdienst voor iets dat hij gedaan had.
Die emmer stond in de bijkeuken en mijn zoontje van twee vroeg: "Opa, mag ik even met de palingen spelen?"

Whahahaha, die is leuk!

Login of registreer om te reageren