Opnieuw voorstellen....

09-07-2019 om 21:21 uur

Hallo lotgenoten,

6 jaar geleden was ik hier reeds op het forum, maar nu kom ik hier dus voor mijzelf.
Ik ben een vrouw van 49 jaar en heb pas zeer recent de diagnose copd/ longemfyseem gekregen.
Er word nog het 1 en ander onderzocht zodra mijn longarts terug is van vakantie.
Maar zelf heb ik het idee dat er meer aan de hand is.
Longkanker is vooralsnog uitgesloten, al klop ik dit even af....
Nu dus maar weer even opnieuw verdiepen in deze materie.
Ik heb naast deze diagnose nog tal van andere diagnoses, neuroborreliose, een neuromuculaire spierziekte, darmpatient, poly artrose, een bindweefsel aandoening, en zo kan ik helaas nog wel even doorgaan.
Erg multisysteem, en erg auto-immuun, en erg veel...teveel.
Dit kan ik er eigenlijk niet ook nog eens bij hebben, maar het is toch ook ten dele mijn eigen schuld, want ik rook.
Dat ik nu moet stoppen met roken is een logisch gevolg, maar o zo lastig als je ook nog eens een complexe posttraumatische stress stoornis hebt.
Ik rook dan ook best veel.

Ben iig alvast begonnen met een e-sigaret, de makkelijkere manier dus hihihi.
Beetje valsspelen, althans zo voelt dat toch, maar zit al in de laagste dosering.

Geen idee hoe jullie dat doen, maar dat hoor ik graag!
Alle tips zijn dus erg welkom.

Toch weer een heel verhaal geworden, nouja, ben een beetje een kaatje kwebbel.

Iedereen hier sterkte en beterschap gewenst!

Login of registreer om te reageren
25-07-2019 om 09:22 uur
Reactie op balling

@kneusje
Ik kan van hieruit het niet goed beoordelen.
Terug naar de winkel en legt het hen maar uit. Toen je 'm aanschafte hebben ze je daar ook goed geholpen.
Waarschijnlijk zien zij het zo, wat er verkeerd gaat.

Was ik weer!
Ben idd teruf geweest, verkoper wist het ook niet, en ik zou maandag teruggebeld worden door de vertegenwoordiger.
Dus 2 E smokers en niet kunnen smoken, dus zolang toch echt maar overbrugt met een pakje shag, maar baalde er flink van, en had het idee dat de verkoper maar dacht dat het aan mij lag.

Maandag, geen belletje, dinsdag ook niet, gisteren dus zelf maar opgebeld, en kreeg een andere verkoper eraan.
Kon terugkomen met dat ding, en hij zou wel even kijken.
Nadat ie zag hoe snel dat ding heet werd, en dat er bijna niets uitkwam...ja, nadien als je hem op de kop hield liep er spontaan rook uit, mocht ik hem omruilen voor nummer 3.
Nr. 1 ligt dus nog bij de fabrikant voor reparatie of vervanging, bleek bij navraag idd sluiting te maken.

Nouja, het is altijd goed er 1 op reserve te hebben.
Nr. 3 , tot nu toe probleemloos, denk dat ik gewoon een beetje pech heb gehad.

Kan tre.... euhhh hijsen wat ik wil, word niet te warm

:D

Login of registreer om te reageren
25-07-2019 om 09:49 uur

Da's super. Lekker doortrekken en zuigen zonder dat ie heet wordt :P

Login of registreer om te reageren
25-07-2019 om 09:53 uur

=))

Probeerde juist dat ‘hete’ inkoppertje te voorkomen.
Kopt ze m er nog ff dubbel in ;))

Login of registreer om te reageren
30-07-2019 om 08:27 uur

@Gwenny
Hier zijn dus ook berichten verdwenen!

Login of registreer om te reageren
30-07-2019 om 09:15 uur

@kneusje

Goed om te lezen dat in principe de problemen zijn opgelost.
Het is idd. ook prima om twee dampers te hebben, mocht de ene het laten afweten of opgeladen moet worden.
Je zal maar zonder komen te zitten. Dan wordt de verleiding om naar de shag te grijpen weer groot
en dat lijkt niet meer de bedoeling.

"Inkoppertjes" voor @Stefanie proberen te voorkomen, is een schier onmogelijke zaak.

Login of registreer om te reageren