Hoe voel jij je vandaag? #166

10-05-2019 om 04:58 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: Hoe voel jij je vandaag? #165

De reacties zijn gesloten.
27-07-2019 om 05:49 uur

@Milly , dank je wel, lief van je. Ik heb ook al de hele week diaree. Wordt al weer wat beter bij me. :)
@goudvisje , rustig aan doen. Moet je mij horen, mag zelf wel naar mezelf luisteren. hahaha

Gistermiddag ging ik maar even op m'n bed liggen voor een paar uurtjes. Niet dus, bleef liggen was zo moe en zware benen. Misschien toch teveel gedaan 's-morgensvroeg en de warmte werkt ook niet mee.

Hoop dat het vandaag beter gaat!

Sterkte allemaal weer! xxx

27-07-2019 om 08:14 uur

Het is hier buiten heerlijk afgekoeld, nu binnen nog. Ik ben er wonderbaarlijk goed doorheen gekomen. Hoop dat de lucht nu ook weer wat schoner is. Vanmorgen heeft het geregend hier.

Sterkte voor iedereen waar het nog warm is. Rustig aan bijkomen, geen haast.

27-07-2019 om 11:19 uur

Zo te lezen heeft iedereen toch wel last van de warmte. Fijn dat het met sommigen weer wat beter gaat.

Hier is het nog steeds bloedheet en dat is net een dag te veel. Het ging iedere dag slechter deze week en vandaag is echt waardeloos. Benauwd, lage saturatie, duizelig. Net maar even geslapen. Iedere beweging is er 1 te veel, direct benauwd en piepen, dus maar heel stil blijven liggen. Ik merk ook dat ik slap op mijn benen sta. Het is zo'n randgeval; ik ben voor minder opgenomen geweest maar ik wil de dokter en het ziekenhuis eigenlijk niet bellen. Vorige keer een vervelende ervaring gehad. En maandag mag ik naar de longarts dus ik probeer het maar uit te zingen. Als iemand nog tips heeft.... heel graag!

(Sorry voor mijn geklaag hier)

27-07-2019 om 12:26 uur

purple, shirtje nat maken en aan. Het scheelt mij heel veel. mijn lijf is dan niet zo warm en hoeft minder energie te gebruiken.
zelf zit ik dan ook nog voor de ventilator, maar ik kan me voorstellen dat dat niet prettig is

27-07-2019 om 12:30 uur

Helemaal geen sorry hoor @purple, hier snappen we hoe je je kunt voelen.
Je hebt nogal niet wat achter de rug en nu wachten op Davos en herstellende nog.
Als je het niet vertrouwd toch even telefonisch overleggen desnoods, we zijn heen artsen dus is t moeilijk advies geven in dit en tot maandag wachten is nog best lang, heb je zuurstof thuis? Maximaal je puffen nemen of vernevelen , doe ik tenminste.
Zelf neem ik af en toe een kopje cup a soupe, kip of andere bouillon.
Om de zouten wat aan te vullen, ook ivm duizeligheid.
Ook iets van zoets af en toe helpt mij.
Verder is het uit zitten en niet te veel doen, voor de fan zitten en jezelf wat natmaken.
Ellendig dit weer ook, tis gekkewerk.
Maar nogmaal vertrouw je t niet dan toch overleggen met arts.

Hier is t nog steeds tropisch, bij mijn dochter is t nu 22 graden ong buiten, hier 32, zo'n groot verschil in zo'n klein land, niet normaal :)
Ze zei al kom maar hier.....hsd ik graag gedaan maar niet de energie om er heen te reizen, aankleden is al een berg teveel.
Nog even en dan eindelijk normalere temperaturen, hang de vlag uit.
Sterkte allemaal, keep it cool

27-07-2019 om 12:47 uur

@emsepems, heb ook jou tip opgevolgd, nat shirtje aan, lucht gewoon op, zalig!
Ook voor de ventilator maar dan niet zo lang.
Mijn man dacht dat ik met de "miss wet tshirt " mee ...:)

27-07-2019 om 13:30 uur

Ik zal wel gek zijn maar behalve snachts heb ik er weer van genoten haha. Mijn buitenmeter tikte de 51 gr aan en sprong nog net niet kapot haha.
Sterkte voor de rest, het is bijna voorbij...

27-07-2019 om 17:31 uur

@Stefanie
Steef, je bent weer onverbeterlijk!

28-07-2019 om 10:25 uur

Ben in t verkeerde land geboren ;) ben wel blij dat ik weer n nachtje zweetloos heb geslapen :D

28-07-2019 om 10:43 uur

Gek genoeg heb ik de hitte heel goed doorstaan en ben ik nu juist behoorlijk benauwd. Denk van de regen, dan zou het morgen wel weer beter moeten gaan.