Hoe voel jij je vandaag? #166

10-05-2019 om 04:58 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: Hoe voel jij je vandaag? #165

De reacties zijn gesloten.
26-07-2019 om 06:42 uur
Reactie op goudvisje

Ik vond het echt afzien, vannacht idd tot laat nog 32 graden, hier kon pas tegen 4 uur de boel open, heb 2 uurtjes geslapen.
Vanmiddag tukkie doen , ik had het wel erg benauwd maar straks met vochtig weer zal dit ookzo zijn.
T is niet anders, vanochtend om 6.30 zat ik buiten aan de koffie, wat kan een mens blij zijn met ff buiten zitten , heel zachtjes gedaan voor de buren :)
Sterkte allemaal, laatste extreme dag schijnt ...

Kun je ergens heen waar arico is goudvisje? wij hadden het gisteren al als grapje over Ikea....maar misschien zijn er leukere plekken om heen te gaan. musea of id.
Of lukt dat al helemaal niet meer met je benauwdheid en weinig slapen

26-07-2019 om 06:53 uur

@emsepems , nee vandaag lukt dat niet, heb oramorph nodig gehad en dat in combinatie met niet slapen is teveel, dan ben ik een zombie.
Aankleden is dan al teveel, dus poedel zo een beetje en houd t nachthemdje aan.
Man werkt thuis gelukkig, dus ik duik straks even het bed in,desnoods met ereader dan vallen de ogen makkelijker dicht.
Wel een goeie tip voor de wat fittere dagen!

26-07-2019 om 07:22 uur
Reactie op goudvisje

@emsepems , nee vandaag lukt dat niet, heb oramorph nodig gehad en dat in combinatie met niet slapen is teveel, dan ben ik een zombie.
Aankleden is dan al teveel, dus poedel zo een beetje en houd t nachthemdje aan.
Man werkt thuis gelukkig, dus ik duik straks even het bed in,desnoods met ereader dan vallen de ogen makkelijker dicht.
Wel een goeie tip voor de wat fittere dagen!

.
Ik dacht later... nee, deze actie gaat niet voor jou werken, dus wilde hem al veranderen in algemeen, maar je was mij voor.
fijn dat je man nu thuis is, dat geeft me (en vast ook jou) een goed gevoel
Sterkte!

26-07-2019 om 07:51 uur

@goudvisje en is een mobiele airco niks voor je? Die koelt het huis wel redelijk af en kan je verplaatsen waar je hem nodig hebt en is goedkoper dan er een laten monteren. Wij gaan toch de mobiele airco ook meenemen naar het nieuwe huis, want met deze hitte is het leuker met de airco, helemaal voor de dieren:)

Vannacht werd ik wakker omdat mijn raam werd geleefd door de wind en toen was heet nog 28 graden buiten, dus echt afkoelen heeft het niet gedaan.

26-07-2019 om 08:04 uur

De eerste dag ging het wonderbaarlijk goed met me. Gisteren werd het rap minder. Saturatie kelderde ook weer naar 75. Toch naar de fysio gegaan en daar een paar minuten kunnen fietsen. Yeah! Beide dagen aan het begin van de avond een stukje gewandeld. Vanochtend opgestaan en heel licht in mijn hoofd. Net met de thuiszorg wel lekker onder de douche geweest maar daarna zo duizelig dat ik heb besloten vandaag niets te doen. Wat extra vernevelingen en dan hoop ik dat mijn saturatie ook weer iets omhoog gaat. Meestal is daarmee de duizeligheid ook weg.

Sterkte allemaal deze dag en hopen dat het snel afkoelt na vandaag!!

26-07-2019 om 08:05 uur

Lieve mensen, allemaal veel sterkte deze dag! Hoop dat jullie wat 'rust' kunnen vinden @goudvisje en @Anna50! Heb met jullie te doen, blij te lezen dat je man thuis is!
@Daantje, Werkse! Fijn dat t op je werk redelijk koel is, dapper dat je doorgaat!
@emsepems, hoe is t met je arm?
@Edelweiss, herkenbaar ja dat weerstation;) Hopelijk vandaag geen buien en voel je je wat beter dan gister! Sterkte meid!
@Nicky, wij wonen ook dicht bij t 'hitterecord'. Grappig, dat we blijkbaar zo dicht bij elkaar wonen:)
@Soosh, hopelijk heb je n redelijke nacht gehad... Vermoeiend is t en als je dan ook nog naar je werk moet, sterkte! Ik heb vw de nachtelijke benauwdheid Spiolto, is combi van spiriva en striverdi. Weet niet of je alleen bij de de warmte zo
'spookt' s nachts of altijd regelmatig, ms t overleggen waard met de longarts.

Hier gaat t beter met de flixo vernevelingen, dankbaar dat t aanslaat! Laat alle medicatie nog even op max voorlopig. Ondanks de hitte ben ik minder benauwd dan begin vd week. Wel erg warm uiteraard, daardoor last van n histaminebom in mn lijf... Helemaal rood, uitslag ook en buikpijn/diarree. Zie uit naar verkoeling, zodat de rust weerkeert.
Nu waait t wel lekker maar is n o zo warme wind!

26-07-2019 om 08:09 uur

@Purple waarschijnlijk heb jij ook last gehad van de enorm slechte luchtkwaliteit, sterkte vandaag!

@Milly wat grappig! Gister was ik helemaal in de buurt, even naar de bios in Breda:D wat fijn dat de flixo aanslaat! En hopelijk is je lichaam snel weer rustig:)

26-07-2019 om 10:02 uur

Ik woon in Rijen en ben dus officieel verdampt!
Verder gaat 't goed.

26-07-2019 om 10:21 uur

milly, joehoeee, wat fijn dat flixo verneveling aanslaat. ik zou t idd nog maar even door doen met alle meds op max, t is heftig weer.
Warm is t..... maar ik loop met een nat shirtje, nat gemaakt onder de kraan, beetje gek maar t werkt goed! ik ben niet superwarm, en daardoor doen mn longen het ook beter.

mijn arm gaat redelijk. de fysio afgelopen woensdag heeft goed gedaan, de pijn lijkt het goed te doen op tramadol. maar ik kan niks met de arm hoor, nog geen dienblad tillen, wel onbelast bewegen. Komende week een echo en eventueel een injectie. Heb het bedrijf die dat uitvoert net gebeld dat ik heftig allergisch kan reageren op een prik, mijn zus gaat daarom mee.

26-07-2019 om 15:11 uur

@emsepems, lief! ik ben ook blij dat mn man thuis werkt idd.
Net een erg lang tukkie gedaan, weliwaar duf maar wel wat opgeknapt.
Tot nu toe iets minder benauwd dan vannacht! Ben al blij.
Fijn dat het met je arm redelijk gaat, al kun je er niks mee doen.
Nu nog eerst die prik, ellendig iets ivm je reacties daarop, goed dat je zus meegaat.

@Nckiie, we denken er wel eens aan over een airco maar ik kreeg nu meer last van de benauwdheid die ik wle vaker heb, warmte en smog zal vast mee spelen.
Gelukkig helpt de oramorph de scherpe kantjes weg te halen, alleen zal even duren voordat de energie weer beetje terug is, heb de tijd :)

@Anna50, jij ook sterkte, valt niet mee zulke dagen en nachten.
@Milly, fijn dat het wat betert, nu die warmte nog weg.
@Purple , sterkte ook, wel mooi dat je iets hebt kunnen doen met die hitte.