Hoe voel jij je vandaag? #166

10-05-2019 om 04:58 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: Hoe voel jij je vandaag? #165

De reacties zijn gesloten.
20-07-2019 om 19:01 uur

@Daantje ik hoop ook dat het door het weer komt en het niet iets anders is.
De komende week wordt pittig, zal bij mij wel weer hele dagen bed worden met die hitte meer zit er dan niet in.
Fijn dat het bij jouw op het werk te doen is.

Ja ik ga voor een week assessment naar Davos. Mocht het behandeladvies daarna zijn om toch in Davos te revalideren dan ga ik dat serieus overwegen .

21-07-2019 om 20:56 uur

@emsepems, beterschap en sterkte, 6 weken is zeker lang, dan maar wat vaker wandelen ipv sporten, gelukkig heb je denk ik een redelijke conditie?

@bloempje, succes met de voorbereiding op je weekje Davos, spannend en zo te hopen dat het iets kan toevoegen, knuffel xxxx

@Daantje en Milly, ook sterkte, en het wordt ook nog eens heel warm.
Hier ook erg benauwd laatste dagen, komende tijd veel lezen, voetenbadjes en ijsjes en hopelijk trekt het vlug ober.
Vooral bij iets meer beweging heb ik het gevoel alsof er een zak aardappelen op borstkast rust, ellendig maar zit het maar even uit.

22-07-2019 om 07:18 uur

@Bloempje74, jammer dat t revalideren weinig resultaat heeft gehad.. Hoop dat ze in D.avos wat voor je kunnen betekenen hoor! Heb er zelf goede ervaring met 3 maanden opname.
@Daantje, hoop t ook voor je dat de benauwdheid van t weer is.. Sterkte hoor!
@goudvisje, pittig voor je! Inderdaad maar verkoeling zoeken om t dragelijk te houden...

Ik heb een virusje te pakken helaas. Kon de benauwdheid vorige week al niet precies plaatsen eigenlijk, dacht dat t van t weer was maar t was te heftig voor mijn doen... Was al weken snotterig, niet heel erg maar nu hoest ik viezigheid op. Ben dus ook niet fit, verhoging en moe van de slechte nachten. Vandaag gestart met Flixotide vernevelingen erbij, redt t amper met ipramol vernevelingen op max.. Blij dat ik eerst nog de flixo erbij kan pakken voor k prednison moet starten;)

Fijne dag :)

22-07-2019 om 07:40 uur

Wat dik naar Milly, hopelijk werkt de verneveling flixo! Ik duim voor je.
alle mensen die last hebben van de hitte die er aan komt: sterkte, zoek koele of prettige plekjes op! (ik ga graag naar schier, maar dat zal met mijn zere arm niet lukken denk ik)

24-07-2019 om 13:09 uur

Dankje @emsepems! Heb jij nog ergens verkoeling kunnen vinden? Jammer dat naar n Waddeneiland nu niet lukt!
Heb t idee dat de flixo wel wat doet, iets minder benauwd gister. Vandaag juist weer moeite met praten.. En nogal neusverkouden uit mn bedje gestapt vanmorgen.
Zou t komen omdat ik gisteravond even bij kids in t zwembad gedoken was? Had geen verhoging meer dus dacht, t kan wel;)

Hoe gaat t jullie?

24-07-2019 om 13:16 uur

Hoop dat je het red met alleen de flixotide vernevelingen, Milly! Ik moet dat toch ook nog eens bespreken met mijn arts. Xylometozaline en daarna spoelen geeft mij altijd een hoop verlichting bij neusverkoudheid.

Heel Nederland slaapt slecht met de warmte maar ik slaap voor het eerst weer een hele nacht door, haha. Mijn longen lijken niet meer zo onrustig als vorige week al doe ik ook heel weinig met de hitte. Mijn holtes zijn wel nog onrustig, veel spoelen en hopen dat het gauw beter gaat.

Gisteren een fijn gesprek gehad met mijn fysiotherapeut, is een schat. Hoop dat ik beter slaap en ademhaal van de behandeling

25-07-2019 om 10:10 uur

Hoe gaat het met jullie in de hitte? Ik sta altijd vroeg op en ga nu al om 8.o0 uur aan het werk. Tenminste in ieder geval de belangrijkste dingen. :)
's-Middags knap ik af en dan moet ik ook nog de hond uitlaten. Dat gaat dan heel gauw, want dan ben ik heel kortademig.

Een lekker regenbuitje zou welkom zijn. Niet te lang natuurlijk. hahaha

Sterkte allemaal! :)

25-07-2019 om 13:16 uur

Ik heb vooral 's avonds en 's nachts het slecht.

Overdag rustig aan, maar dat lukt me aardig. Echter aan het einde van de dag en vooral bij het naar bed gaan begint de narigheid. Vannacht was het 03.00 en dan om 07.30 de wekker.. Blij toe dat vandaag mijn laatste werkdag van de week is en ik dan 3 daagjes weekend heb.

Ik hoop dat voor iedereen de hitte en benauwdheid een beetje te doen blijft. Blijf goed op jezelf (en elkaar!) letten!

25-07-2019 om 13:34 uur

t is superwarm.
maaaaaaar
ik zit nu met een nat shirtje voor de ventilator. Dat is goed te doen!

sterkte soosh!

25-07-2019 om 13:49 uur

@Soosh , ik gebruik weleens voor de nacht Valdispert voor de Nacht extra. Zit ook melatonine in. Werkt bij mij prima.