Hoe voel jij je vandaag? #166

10-05-2019 om 04:58 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: Hoe voel jij je vandaag? #165

De reacties zijn gesloten.
03-07-2019 om 15:30 uur

@daantje , dat klinkt pittig!

Hier mwah, ben voor de 3e keer in 2.5 week door mijn rug gegaan. Daarnaast gaan longen gelukkig weer wat beter.

Ik hoop op goede uitslagen voor jou!

10-07-2019 om 09:34 uur

Ik ben bij de longarts geweest. Foto was normaal, bloed liet geen grote afwijkingen zien. Longfunctie stabiel met januari (maar was toen een stuk lager dan vorig jaar).

Ik kom niet in aanmerking voor de dupilumab. Omdat mijn allergieën nauwelijks meer aantoonbaar zijn, wilde mijn longarts eigenlijk dat ik zou stoppen met de xolair maar omdat het nu al niet lekker gaat, zie ik dat niet zitten.

Ik krijg nu azitromycine voor acht weken in de hoop dat kno en longen dan een beetje tot rust komen. Dan moet ik ook weer terug.

Ik kreeg een beetje het gevoel dat het aan mij lag dat het niet goed gaat omdat er niet zoveel uit de onderzoeken kwam. Zo zal hij het wel niet bedoelen maar blegh. Mijn fysiotherapeut was gisteren ook niet tevreden, longen voelden niet okee en ik adem veel te oppervlakkig. Hoop dat ze gauw weer terug is in de zaal zodat ze meer met me kan oefenen.

10-07-2019 om 11:16 uur

Na 3 weken lelijke pijn aan mijn schouder maar eens bij de fysio geweest. Nu ingetaped, en advies rust met de schouder.
Hoe doen we dit niet weer: rust...… :-0
gelukkig mag ik wel wandelen en fietsen.

11-07-2019 om 15:30 uur

vanmorgen een rondje gelopen (vogels geteld), en nu heerlijk niks niks niks niks niks :-)

11-07-2019 om 19:02 uur

Ik heb vandaag een machtiging gekregen voor Davos! Ik voelde letterlijk en figuurlijk meer lucht!!

11-07-2019 om 19:38 uur

Ah, wat fijn! Kan je snel terecht denk je?

11-07-2019 om 19:45 uur
Reactie op Purple

Ik heb vandaag een machtiging gekregen voor Davos! Ik voelde letterlijk en figuurlijk meer lucht!!

Super fijn voor je! Houd ons maar op de hoogte als je wilt!

11-07-2019 om 19:46 uur

@Purple , wat enorm fijn voor je, eindelijk kun je een beetje vooruit kijken en hopen op verbetering! Hoop dat je snel terecht kunt.

11-07-2019 om 19:49 uur

superfijn nieuws purple!

12-07-2019 om 14:48 uur

Gister naar de huisarts geweest voor een longfunctie test en net de uitslag gekregen; het is wat licht afwijkend, dus doorgestuurd naar de longarts en nu maar afwachten wanneer ik daar heen kan.