[SC] Waar we verder shoppen............

27-05-2019 om 07:20 uur Gesloten

En hier maar weer verder.

vorige

De reacties zijn gesloten.
30-06-2019 om 17:44 uur

Mijn tijdelijke fysio vond de blauwe curetape beter dan de rest. Zelf heb ik nu groen en blauw.

Ik zag allemaal leuke dingen bij bonprix, daar moet ik nog maar eens verder kijken.

30-06-2019 om 18:23 uur

Ik heb altijd de zwarte xD die is wel beter dan oranje, oranje blijft geen week zitten en zwart wel :) echt stom dat het nog aan de kleuren ligt. Dan heb je ook nog gewoon en sport, maar heb gewoon genomen. De lijm bij de sportversie is sterker en de gewone is al te sterk eigenlijk, althans reageer erop.

Ja ik zag ook een leuke broek bij bonprix die ik wil, gewoon een nette:p maar een viscosebroek kon ik daar niet vinden naar mijn zin of in mijn maat :( :( dus van de week maar even verder kijken. Om even pauze te hebben van mijn nieuwe serie Glee, staat sinds vandaag op netflix :D

30-06-2019 om 19:23 uur

Ik heb ook zwart gehad en roze. Ik merk weinig verschil. Die sport schijnt sneller droog te zijn, dat lijkt me wel fijn. Mijn fysio's vroegen er wel nog naar van de week.

01-07-2019 om 16:48 uur

Ik vind de huidskleurige wel fijn. Reageer niet op die samenstelling. Maar is denk ik heel persoonlijk

01-07-2019 om 18:46 uur

Ik heb toevallig alleen met oranje problemen gehad, kan ook net wan die rol liggen:p
Ik heb altijd zwart, omdat dat niet zo opvalt als ik een zwarte panty aan heb haha en inderdaad je ziet het tape altijd, denk dat wit nog minder zou opvallen bij mij hahaha

01-07-2019 om 19:28 uur

Dat is ook slim! Bij mij zit het in mijn hals, schouders en bovenarm als ie lang is. Ik zoek een kleur die bij mijn kleding past.

03-07-2019 om 17:30 uur

@Daantje dat is een leuk shirt

03-07-2019 om 18:14 uur

Gisteren een middagje shoppen met m'n dame. Niks gekocht.
Wel met de fiets: 15km heen, 15km terug. Pfffff!!!!