Warm weer op komst

21-06-2019 om 22:26 uur

Hoi allemaal,

Er is weer erg warm weer op komst en ik zie daar zelf stiekem best tegenop. Ik kan onwijs genieten van het zonnetje, maar merk toch ook altijd dat ik meer last heb van benauwdheid en veel sneller vermoeid ben. Ik ben benieuwd hoe jullie dat ervaren en hoe jullie daar rekening meehouden. Hebben jullie goede tips of trucs?

Groetjes!

Login of registreer om te reageren
25-06-2019 om 06:00 uur

@Reuzenkakatoe , dank je. Gelukkig heb ik het niet nodig, ik vroeg het me gewoon af. Tot nu toe gaat het gelukkig redelijk. :)

@goudvisje , sterkte hoor! Rustig zitten en af en toe de beentjes laten wiebelen. Heb je toch beweging. :) :-*

Login of registreer om te reageren
25-06-2019 om 08:11 uur

Jep, smog komt er ook weer bij, ik doe in de ochtend wat aan beweging(huishouden), sport nu niet en verder rust en afwisselend een loopje.
Een maaltijdsalade eten we, scheelt weer warmte van het koken.
En verder, probeer ik mij niet te druk te maken,dit gaat ook weer voorbij.
En als het moet kunnen we weer 112 bellen hahaha, hopelijk niet nodig voor ons allemaal.
Sterkte allemaal en morgen wordt het al beter (zeggen ze...!?)

Login of registreer om te reageren
25-06-2019 om 08:55 uur

Vooral netflixen, ijsjes eten en water met een overschot aan ijsklontjes:p
En alles dicht natuurlijk en ja morgen wordt het hier in ieder geval een stukje koeler:D

Login of registreer om te reageren
25-06-2019 om 09:24 uur

Ik voel me echt niet okee vandaag, licht in mijn hoofd en bij het minste of geringste al een hartslag van 180. Ik doe het rustig aan vandaag.

Login of registreer om te reageren
25-06-2019 om 09:38 uur

@Daantje, anders even voor de zekerheid de HA bellen. Beterschap!

Login of registreer om te reageren
25-06-2019 om 09:45 uur

Jeetje @Daantje dat is wel extreem! Doe voorzichtig!

Login of registreer om te reageren
25-06-2019 om 11:45 uur

Die warmte hakt er goed in, knallende koppijn, misselijk en benauwd.
Ook bij het minste en geringste een hoge hartslag.
Van 10 tot 1 weer geslapen.
Morgen schijnt het 10 graden koeler te worden.
Een lauwe bijna koude douche is erg aangenaam en verder met de pootjes in een bak koud water.
Helaas geen ijsjes en ijskoud drinken dat vinden mijn longen niet fijn.
En ik heb het koken al een paar dagen verplaatst naar buiten.

Sterkte allen, morgen wordt het koeler!

Login of registreer om te reageren
25-06-2019 om 13:48 uur

Bedankt voor jullie bezorgdheid. Mijn huisarts kan hier ook niets mee. Ik zit nu te wachten bij de fysio, hier is het aangenaam. Straks naar huis. Vanavond worden mijn boodschappen bezorgd dus ik hoef niet zoveel meer gelukkig.

Ik heb ook hoofdpijn en misselijk. De hoofdpijn ging ik gisteravond mee naar bed en stond ik vanmorgen mee op maar sanalgin heeft goed geholpen tot nu toe. Ik merk dat ik behalve drinken ook moet blijven eten.

Login of registreer om te reageren
29-06-2019 om 12:40 uur

Het valt niet mee in die hitte. Heb voordurend last van een rasperige ademhaling. Binnentemperatuur nu 29,5 graden. Ik hou me heel erg gedeisd met water binnen handbereik

Login of registreer om te reageren