Bijholteontsteking

11-06-2019 om 07:24 uur

Ik heb sinds een paar dagen een bijholteontsteking (zonder verkoudheid). Nu meende ik vannacht ook wat benauwdheid/ontsteking te voelen in de longen. Wat doen jullie bij bijholteontsteking? Astma-medicijnen ook ophogen? Ik zie trouwens toevallig mijn longarts (controle-afspraak).

Login of registreer om te reageren
11-06-2019 om 07:55 uur

Ik zelf spoel dan vaker mijn neus met zout/water, daar is al veel over geschreven.
Wanneer je van je longarts weet dat je je astma meds mag ophogen zou ik t zeker doen en je ziet gelukkig je longarts, dus even goed overleggen.
Sterkte!

Login of registreer om te reageren
11-06-2019 om 10:51 uur

Ik heb een stappenplan waar van alles in staat wat ik dan moet doen.
Ik spoel normaal al 2x per dag mijn neus met de nasofree en bij ontstekingen 4x per dag op aanraden van de kno-arts en op aanraden van de longarts gooi ik dan ook mijn pufjes omhoog waar mogelijk

Login of registreer om te reageren
11-06-2019 om 11:03 uur

Ik had chronische sinusitis en spoelde met zout water wat ik nogal onprettig vond.
Op mijn zoektocht naar een alternatief, stuitte ik een half jaar geleden op een inhaler.
Een apparaat wat zout water verdampt en daardoor veel dieper kan doordringen in de bijholtes.
Mijn huisarts heb ik het ding laten zien en hij was er erg enthousiast over.
Werkt het?
Sinds ik het gebruik zijn m'n klachten aanzienlijk verminderd zo niet geheel verdwenen.
Of dat zo blijft, is afwachten maar ik vind het een uitstekende oplossing en ben er erg blij mee.

https://i.postimg.cc/NGrtMHHq/Inhaler.jpg

https://www.fasttech.com/product/9684083

Login of registreer om te reageren
11-06-2019 om 17:19 uur

Thanks allemaal! @balling klinkt interessant! Meestal duurt zo'n bijholteontsteking ook wel een tijdje toch? Dit is pas mijn eerste week. Wel erg moe, zou dat erbij horen?

Login of registreer om te reageren
11-06-2019 om 17:25 uur

@Akman
Yep! Vermoeidheid hoort erbij.
Ik had (heb?) het chronisch dus ook chronisch vermoeid.

PS. Als je vragen hebt over bestellen dan wil ik je wel wegwijs maken in de wondere wereld van in Chinesiƫ bestellen. Scheelt gauw 50 % met de prijzen in Nederland.

Login of registreer om te reageren