[SC] Waar we verder shoppen............

27-05-2019 om 07:20 uur Gesloten

En hier maar weer verder.

vorige

De reacties zijn gesloten.
27-05-2019 om 11:14 uur

Ik houd juist niet van oversized. Het moet natuurlijk niet te klein zijn maar te wijd vind ik niet fijn.

27-05-2019 om 11:27 uur

Bij mij wel wijd maar geen tent idee, want dan lijk ik zo klein, ben maar 1.55 hihi
Zo wil iedereen wat anders, grappig.
Ligt ook wel aan je figuur, ik vind t heel naar als iets om buik/maag spant, niet mooi maar zit niet fijn

27-05-2019 om 12:46 uur

Daantje ja klopt, maar mijn maat is niet meer te koop daar. Het zijn echt de laatste dingen die ze nog op voorraad hebben:(

Haha ja goudvisje jij weet dat ja:p

Shirtjes heb ik vaak gewoon normaal, niet te strak en niet te wijd, en dan soms heb ik een oversized trui maar vooral als ik benauwd ben of een enorm luie dag heb xD

Soms heeft de miss etam, sorry haha oude vrouwen kleding, maar soms ook echt heel leuke kleding en de broeken zijn vaak hoog daar ben ik vooral blij mee:D

Laatst ging ik even binnen bij de c&a en het was zo’n rommeltje, echt zo jammer:( ben meteen weggegaan xD

04-06-2019 om 20:11 uur

Wat is het toch rustig op het forum, misschien een goed teken en is iedereen juist lekker bezig met leuke dingen, ik hoop het!
En weer wat kleding gescoord, turquoise lnnenbroek 7/8, die valt bij mij gewoon lang :) en linnen witte blouse erop, zit lekker luchtig en broek weer met elastische band met koord, helemaal fijn.
Wat mij altijd zo ergert is dat ik nu al kleding zie wat is afgeprijst, best zonde, had ik nu maar gewacht met sommige dingen.

Nu ben ik voorlopig even klaar met kleding, paar nieuwe dingen en met het "oude" genoeg nu.
Ik wil alleen nog een paar fijn lopende hoge sneakers, komt nog wel.
Net Grey's Anatomy gekeken, mijn favoriete serie vanaf dag 1.
Fijne avond allemaal

04-06-2019 om 20:21 uur

Klinkt leuk! Ik vind linnen altijd zo vervelend omdat het na een half uur al vreselijk gekreukt is. Ik denk bij uitverkoop altijd maar dat je je dan moet afvragen of je maat er nog is. Het klinkt vaak beter dan het is.

Ik moet mijn kast een keer opruimen. Ik wil nog graag een zomerbroek.

Ik heb vier handen op één buik en een oude aflevering dreamschool teruggekeken. Beide mooie programma's van jongeren die het niet makkelijk hebben.

04-06-2019 om 21:31 uur

Ja dat is ook zo, kreukt wel erg maar zelf vind ik dat dit bij linnen mag, ik vind het zo lekker koel dragen, en een wat wijdere broek ook.
Ik heb mijn kast laatst even opgeruimd, dan zie je pas wat je nodig hebt.
Klopt indd dat dan vaak je maat er niet is maar nu wel net, ach zo is dat nu eenmaal.

Leuke programma's ook wel eens gezien,ik net Beau en de veteranen, ook wel mooi.
Het regent hier eindelijk, stormachtig windje, hoop dat het afkoelt, in huis blijft die warmte zo hangen.
Weltrusten alvast

05-06-2019 om 09:25 uur

Viscose vind ik ideaal voor in de zomer:D lekker koel en heb een broek met viscose en elastan erdoorheen, hij is lang en zit super lekker:D
Ik heb nog een leuke nette broek gezien die ik wil hebben en mag alleen shirtjes kopen, heb echt teveel kleding hahaha

Ik lag om 19 uur al in bed en sliep al snel:p sinds McDreamy dood is in de serie kijk ik het niet meer xD
Eigenlijk kijk ik bijna geen tv meer, netflix valt ook wel mee. Was laatst de wensboom op videoland aan het terugkijken. Dat vind ik ook een mooie serie en een echte tranentrekker haha

05-06-2019 om 10:24 uur

Ik heb NL ziet, dat is NPO plus en RTL XL en ik kijk daar heel veel terug. Ik kijk nu weer vrij veel omdat ik veel thuis ben.

05-06-2019 om 10:24 uur

Beau five days inside is ook een mooi programma trouwens.

05-06-2019 om 12:27 uur

@daantje ja daar heb ik ook een paar afleveringen van gezien! Wat een gevoelige man is het toch:D en mooi bijvoorbeeld om dat revalidatiecentrum te laten zien!