Hoog de bergen in na doorgemaakte klaplong

03-06-2019 om 11:57 uur

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag. Eind deze maand vlieg ik naar Oostenrijk waar wij een lang weekend verblijven. Nu begeeft het hotel zich om 1600 meter hoogte. Ik heb in 2006, in het zelfde jaar, aan beide kanten een klaplong gehad. Aan beide kanten heb ik in het zelfde jaar een VATS operatie gehad. Kan het begeven in grote hoogte weer voor problemen zorgen? Wij rijden dagelijks met een huurauto naar lager gelegen gebied, rond 600 meter hoogte.

Ik hoop dat iemand hier iets meer over kan zeggen.

Login of registreer om te reageren
03-06-2019 om 12:51 uur

Welkom hier yordy,het enige zinnige wat ik ervan kan zeggen is bel je longarts op met deze vraag, loop je niet meer bij een longarts dan je huisarts, deze kan ook altijd even overleggen met je behandelende arts in 2006, lijkt mij het veiligst en het betrouwbaarst.
Denk dat het voor een ander moeilijk te bepalen is wat wijsheid is.
Wens je wel alvast een fijne vakantie mocht alles door kunnen gaan, hoop t voor je!

Login of registreer om te reageren
03-06-2019 om 12:59 uur

Ik zou ook adviseren om je eigen arts te benaderen hierover. Succes en ik hoop voor je dat het probleemloos kan:)

Login of registreer om te reageren
03-06-2019 om 14:41 uur

Mij is na een klaplong verboden om te vliegen en om de bergen in te gaan.
Ik zou hier een s duidelijk met de longarts over gaan praten voor ik de bergen in gieng

Login of registreer om te reageren
03-06-2019 om 14:43 uur

Dit lijkt me eigenlijk iets om uit te zoeken voor je zo'n reis boekt dus ik zou nu ook zsm contact opnemen met de behandeld arts of huisarts.

Login of registreer om te reageren