[SC] Waar we verder shoppen............

27-05-2019 om 07:20 uur Gesloten

En hier maar weer verder.

vorige

De reacties zijn gesloten.
27-05-2019 om 07:58 uur

Emsepems , jurkjes zijn nog beter en zitten lekker maar met mijn spillebeentjes vind ik het niet mooi, dan liever een dunne flodderbroek hihi.
Ik deed dat ook in het verleden zo, het meeste online en ging ook 1 a 2 x per jaar met seizoenswisseling naar een grote modewinkel, die alles onder 1 dak heeft.
Ja die broeken zitten echt fijn, waarom ik ze kies is dat ik voor benen en achterwerk een klein maatje nodig heb maar voor romp/buik wat groter, zodra het knelt ervaar ik het extra benauwd.
Ik koop ook graag bij de hema, goed spul en niet al te duur.
De 2e lading is minder interessant, ondergoed, sokken, pyamabroek hihi
Hebben jullie ook dat je soms zelfs van online shoppen moe wordt, al die pagina's doorwerken pfff ...

27-05-2019 om 08:22 uur

Spijkerbroeken van C&A vind ik het lekkerste zitten.

Ik heb een site waar ik regelmatig koop, die hebben drie keer per week een nieuwe collectie.

27-05-2019 om 09:32 uur

Ja die heb ik wel gedragen van c&a ik vond alleen de stof soms wat dik aanvoelen, anders dan andere jeans maar is al lang geleden en zal ook verbeterd zijn.
Ik kijk op meerdere sites altijd wel maar blijf het hard werken vinden :)

27-05-2019 om 09:43 uur

Ik houd van online shoppen! Ik koop mijn spijkerbroeken nu bij de miss etam:) maar soms ook bij de c&a:D
Ik heb echt een truientik haha, alleen maar sweaters en kan er niet genoeg hebben. En voor de zomer veel luchtige shirtjes van de miss etam in verschillende kleurtjes:) die kunnen voor nette gelegenheden en ook gewoon, ideaal!

27-05-2019 om 09:49 uur

Ik heb op mijn werk een witte jas aan dus draag graag shirtjes met een vest zodat ik op mijn werk een laag uit kan doen.

27-05-2019 om 09:56 uur

Ja laagjes zijn ideaal:D ik heb ook altijd laagjes aan

27-05-2019 om 10:03 uur

Ik ben ook vd laagjes, altijd een vest in de buurt en graag wijde shirts, eindelijk een paar gevonden bij didi, oversized zit zo lekker...

27-05-2019 om 10:28 uur

Helemaal als je het benauwd hebt is oversized ideaal:D
Ik baal alleen dat mijn favo merk, naketano, is gestopt:( had daar nog wel 20 vesten en truien van willen hebben:D

27-05-2019 om 10:55 uur

Zalando verkoopt nog wel dingen van naketano.

27-05-2019 om 11:09 uur

Hahaha Nckiie, ja dat weet ik dat dit jouw merk was, ook erg leuke sweaters en vesten hebben ze, indd bij zalando zag ik ze ook nog.
Miss Etam heeft indd ook leuke kleding en oversized zit gewoon fijner, ivm benauwdheid maar ook als het warm is :)