Er zijn maar 2 opties zegt de dokter

14-05-2019 om 12:23 uur

Hallo allemaal, mijn moeder heeft een longfoto moeten laten maken, omdat ze al een paar maanden hoest (wel met griep gestart, ook samen met ons). Nu heeft ze eindelijk een antibioticakuur gekregen en die is aangeslagen. Het hoesten en de benauwdheid zijn nagenoeg weg. Maar op de longfoto die ze ook moest maken was een klein vlekje te zien onderin haar rechterlong. De rest van haar longen is schoon.

De dokter zei dat het geen longontsteking (volgens degene die de foto had genomen) was, maar het zijn of twee ribben die over elkaar heen zaten net op dat moment OF een tumor. Maar we hoefden ons nog geen zorgen te maken, maar dat doen we natuurlijk wel.

Nu lees ik hier op het forum en op internet dat er wel degelijk andere mogelijkheden kunnen zijn. Morgen heeft ze de scan, heel eng. Hoe komt het dat ze zo stellig zijn dat er maar 2 opties zijn? En is er nog wel gewoon hoop op meerdere opties?

Ik heb overigens op dit moment dubbele longonsteking en mijn dochtertje zit tegen longontsteking aan (twijfel) en ook beide antibiotica kuur gekregen. Zou het niet gewoon hetzelfde kunnen zijn?

Alvast heel erg bedankt voor het antwoord,
Gr. Ano

Login of registreer om te reageren
16-05-2019 om 16:32 uur

Wel nog even die dokter op zijn flikker geven met die 2 opties. Stom gelul... gefeliciteerd.

Login of registreer om te reageren
16-05-2019 om 17:18 uur

En Serge een pluim.
Prima crisis control!

Login of registreer om te reageren
16-05-2019 om 18:26 uur
Reactie op Stefanie

Wel nog even die dokter op zijn flikker geven met die 2 opties. Stom gelul... gefeliciteerd.

Dank je wel! Ja, eigenlijk wel idd... daarom maakten we ons echt extra zorgen.

Login of registreer om te reageren