Spelletjes

04-04-2019 om 10:29 uur

Ik vind het jammer, en met mij anderen, dat woordenassociatie gesloten is. Dit is erg leuk en grappig. En dat kunnen we goed gebruiken. :)
Ik stel voor dat het terug komt en voornamenspel gesloten wordt. Dat is toch een beetje saai.

Login of registreer om te reageren
04-04-2019 om 10:35 uur

Ik ben het met je eens @Anna50, voornamenspel is wat saai geworden en woordassociatie brengt wat humor mee, en humor bij spelletjes moet kunnen.

Login of registreer om te reageren
15-05-2019 om 11:13 uur
Reactie op Anna50

Ik vind het jammer, en met mij anderen, dat woordenassociatie gesloten is. Dit is erg leuk en grappig. En dat kunnen we goed gebruiken. :)
Ik stel voor dat het terug komt en voornamenspel gesloten wordt. Dat is toch een beetje saai.

Ik geef dit topic nog een zetje en hoop dat het spel terugkomt. De laatste weken waren voor mij stressvol/spannend in afwachting van de uitslag en kon dus wel wat humor gebruiken. :) En ik denk dat dat ook voor anderen geldt.

We wachten weer geduldig af. :)

Login of registreer om te reageren
15-05-2019 om 21:23 uur

Ben het met je eens @Anna50 .
Wat ik trouwens niet erg vriendelijk vind is dat er geen antwoord komt van degene die over de spelletjes gaat, of het spel nu wel of niet terugkomt een antwoord zou toch moeten kunnen.
Deze vraag is al vanaf begin april....
Een beetje inbreng van forumleden is toch ook leuk lijkt mij, zelfs als iets niet mogelijk is te realiseren...

Login of registreer om te reageren
16-05-2019 om 06:52 uur

Je kunt misschien zelf een vervolg starten? Gewoon onder spelletjes een topic woordassociatie openen?

Login of registreer om te reageren
16-05-2019 om 07:48 uur

Het is al opgelost, bedankt, dacht dat je dit niet zelf kunt starten als het spel er uit is gehaald maar weet het niet precies.

Login of registreer om te reageren
16-05-2019 om 08:06 uur
Reactie op EmmaW

Je kunt misschien zelf een vervolg starten? Gewoon onder spelletjes een topic woordassociatie openen?

Dat kan ook, maar je mag niet zelf iets starten. Anders loopt het uit de hand. :-)

Maar ik zie dat het is opgelost. Dank je Trijnko! :)

Login of registreer om te reageren