bijvoeding

10-04-2019 om 16:25 uur

Hallo allemaal,

ik ben Meia 25 jaar en heb Astma en Fibromyalgie.
Afgelopen jaar heb ik longrevalidatie gevolgd en ben ik gestart met bijvoeding ( drinkvoeding)omdat ik het niet voor elkaar kreeg voldoende voedingstoffen binnen te krijgen.
Gisteren is het weer verlengd met 3 maanden...
ik vind het alleen vreselijk vies. heeft er iemand tips om de drinkvoeding lekkerder te maken

groeten Meia

Login of registreer om te reageren
25-04-2019 om 07:30 uur

Milly heeft erg gelijk, we weten niet waarom er welke bijvoeding is gegeven.
Er komen allemaal goedbedoelde tips over extra room, poeder etc. Maar dit alles moet in overleg met de dietiste, zij kan bepalen wat de beste optie is als de bijvoeding niet lekker is.

Login of registreer om te reageren
25-04-2019 om 07:45 uur

Ja dat sowieso, zoiets moet altijd in overleg met dietiste, schreef ik ook al eerder overleggen met dietiste of evt. arts
Alleen is deze optie van poeder ook 1 om te overleggen, ik zou zelf nooit zomaar iets veranderen zonder te overleggen.

Login of registreer om te reageren
25-04-2019 om 07:52 uur
Reactie op goudvisje

Ja dat sowieso, zoiets moet altijd in overleg met dietiste, schreef ik ook al eerder overleggen met dietiste of evt. arts
Alleen is deze optie van poeder ook 1 om te overleggen, ik zou zelf nooit zomaar iets veranderen zonder te overleggen.

Precies

Login of registreer om te reageren
25-04-2019 om 20:37 uur

Ik gebruik nutridrink compact protein. Ik heb dit voorgeschreven gekregen omdat ik naast astma ook Fibromyalgie heb. hierdoor heb ik een sterke verzuring en vallen mijn spieren enorm snel af. mede doordat ik longrevalidatie ging doen om die spieren weer op te bouwen hebben ze me aan deze voeding gezet omdat ik zet zelf niet aangegeten krijg. Mijn eet lust is een probleem door de vele pijn en benauwdheid die ik heb. En ik slik meerder medicijnen die de eetlust helaas verminderen. Ik krijg het dus puur voor de extra energie en de spier opbouw.
Ik doe er nu aanmaaklimonade siroop door en dan is het al beter te doen!

Login of registreer om te reageren