Trimbow

14-07-2018 om 20:51 uur

Heft iemand ervaring met puffer Trimbow?

Login of registreer om te reageren
15-07-2018 om 20:52 uur

Ja. Kort gebruikt en gestopt. Hielp niet voldoende en bovendien heb je niks meer voor tussendoor omdat je alles in 1 hebt. Er is een topic over. Moet je even zoeken en terug scrollen

Login of registreer om te reageren
30-08-2018 om 07:13 uur

ik gebruik het nu sinds een maand ongv heb meer lucht kan weer wandelen en fietsen

Login of registreer om te reageren
08-01-2019 om 23:06 uur

Ik heb ook Trimbos gekregen en dznberodual als zonodig tot 4xdgs. 2pufjes er bij. Werkt bij mij wel beter als de 3 die ik had. ( spiriva, Forster en salbutzmol z.n.)

Login of registreer om te reageren
29-01-2019 om 16:09 uur

Blij dat Trimbow ook bij anderen helpt. En ja, ook ik moet soms "bijpuffen"met Berodual.

Login of registreer om te reageren
20-04-2019 om 17:33 uur

Ik heb veel baat bij Trimbow. Meer lucht. Snel herstel. Minder longaanval. Zo nodig neem ik Foster.

Login of registreer om te reageren
31-12-2019 om 17:42 uur

sinds een maand of 5 gebruik ik Trimbow, 2x daags 2 puffen , heel tevreden en daarnaast extra Salbutamol

Login of registreer om te reageren
29-09-2022 om 15:54 uur

ja sinds een paar mnd heb ik trimbow echt wel de beste ooit! maar ik blijf wel pijn houden in mn linkerlong. ik merk ook echt door de trimbow heen dat ik het benauwd heb. maar goed dan hoest ik ff niet en krijg iets minder longaanvallen. verder wacht ik nog steeds op urgentie voor kleine dorpen aan de kust, sociale huur. ik heb nu een medische urgentie maar dan moet je ook nog gewone urgentie aanvragen. ik ga op zoek naar iemand die me kan helpen want ik kan geen 8 jaar meer wachten

Login of registreer om te reageren
21-12-2022 om 17:53 uur

Sinds juli 2022 gebruik ik Trimbow. 2x per dag 2Trimbow. Helaas werkte et niet twaalf uur dus gebruik ik - in overleg met longarts - 4x per dag 1 Trimbow en dat bevalt vrij goed. Sinds begin december 2022 gebruik ik daarbij ook 2x per dag de vernevelaar met Atrovent 250 micrgram/2ml. Dit geeft - na gebruik van 3 weken - jammer genoeg geen extra meerwaarde, dus lijkt het me beter om met dit laatste te stoppen en te zoeken naar een beter alternatief.
Misschien heeft iemand een suggestie wat het beste naast Trimmbow (als aanvulling) gebruikt kan worden.

Login of registreer om te reageren