Fien

27-03-2019 om 15:55 uur

Hallo even voorstellen >Ik heet Fien en ben 66 jaar.Ik heb sinds 2008 longemfyseem en in juni 2018 te horen gekregen dat ik longkanker heb ,2 tumoren ( kleintjes) in rechterlong waar ik inmiddels ook voor ben bestraald,Het was een toevalstreffer ze maakten een scan om te kijken of ik in aanmerking zou komen voor longventieltjes,dus een lelijke tegenvaller.Mijn vraag heeft iemand ook ervaring met bestralen ,het duurt bij mij wel heel erg lang voor ze de resultaten hiervan zien.Er kan nu nog een half jaartje bij komen wat het allemaal onzeker maakt.Geen operatie en longpunctie ivm slechte longen ,bang voor klaplong dus het soort kanker is niet bekend.groetjes

Login of registreer om te reageren
30-03-2019 om 23:46 uur

Welkom hier Fien, ik heb er geen ervaring mee, wel met copd.
Maar wil je wel sterkte wensen , lijkt mij heel moeilijk en verdrietig allemaal.
Hopelijk krijg je nog ervaringen te lezen, groetjes, Jolien

Login of registreer om te reageren
28-03-2019 om 15:58 uur

Hallo ik ben Fien en 66 jaar .Ik heb sinds 2007 longemfyseem en juni 2018 te horen gekregen dat ik longkanker heb , 2 tumoren in rechterlong .Ik ben er snel bij het was een toevalstreffer.Ik kreeg een een scan om te kijken of ik in aanmerking zou komen voor ventieltjes dus uitkomst viel vies tegen.In Juli bestraald en daar heb ik nu nog geen duidelijk resultaat van ivm activiteiten in bestraald gebied.Dus nu nog steeds in onzekerheid ,kan nog een aantal mnd bijkomen is mij verteld .Heeft iemand hier ervaring mee ?groetjes

Login of registreer om te reageren
31-03-2019 om 13:34 uur

Dank je wel Jolien , alleen maar fijn voor je dat je er geen ervaring mee hebt. Zo heeft iedereen zijn eigen problemen maar wel fijn dat ik mijn verhaal kwijt kan hier op het longforum.Ook sterkte groetjes Fien

Login of registreer om te reageren