Onderzoek ziekenhuis nieuw medicijn

11-12-2018 om 15:02 uur

Ik werd gebeld door het ziekenhuis of ik wilde meedoen met een onderzoek voor een nieuw medicijn 3 in 1. Krijg nog een mail van hoe of de wat. Ze zou ook nog mijn LA mailen met de vraag of die akkoord gaat. Ik heb een week de tijd om erover na te denken. Medicijn Trelegy.

Ik zal eerst alles doorlezen. Wat vinden jullie ervan?

Login of registreer om te reageren
13-12-2018 om 09:52 uur

Dat is zeker raar. Ik zal de papieren weer eens nalezen.

Login of registreer om te reageren
13-12-2018 om 10:20 uur
Reactie op ria55

Anna50 zei la dat er voorlopig geen nieuwe medicijnen op de markt kwamen.vandaar dat ik het beetje raar vind dat ze u nu gevraagd hebben voor test van dit medicijn

Zouden ze niet het vermoeden hebben dat er toch iets mee aan de hand is?
Ik heb even verder gegoogled n.a.v. de post van @heckler en er blijken nogal wat risico's te zijn. Zoals een verhoogde kans op longontsteking.
Tsja! En dat wil je natuurlijk niet.

Login of registreer om te reageren
13-12-2018 om 10:27 uur

Nou ik heb nergens last van 1vol jaar gebruikt om medicijn te testen.en nu 9mnd.in gebruik in dat jaar test geen longontsteking gehad je word in dat jaar heel goed in de gaten gehouden.en nu in die 9mnd ook nog geen longontsteking ik vermoed dat het niet door medicijn komt.maar ja elke COPD patient heeft andere klachten

Login of registreer om te reageren
13-12-2018 om 10:37 uur
Reactie op balling
Reactie op ria55
Anna50 zei la dat er voorlopig geen nieuwe medicijnen op de markt kwamen.vandaar dat ik het beetje raar vind dat ze u nu gevraagd hebben voor test van dit medicijn

Zouden ze niet het vermoeden hebben dat er toch iets mee aan de hand is?
Ik heb even verder gegoogled n.a.v. de post van @heckler en er blijken nogal wat risico's te zijn. Zoals een verhoogde kans op longontsteking.
Tsja! En dat wil je natuurlijk niet.

Juist balling, dat is dus de reden voor mij twijfels. Daar zit ik dus niet op te wachten!

Login of registreer om te reageren
13-12-2018 om 11:24 uur

Alle ontstekingsremmers geven een groter risico op longontsteking.

Login of registreer om te reageren
13-12-2018 om 11:43 uur

Ja natuurlijk, @Daantje
Alle stoffen zijn giftig, zelfs water.
Het gaat om de mate waarin.
Bij andere onderzoeken bleek het risico verhoogd met 50%. Da's fors.
Misschien willen ze dat nog een uitzoeken.

Login of registreer om te reageren
02-03-2019 om 10:59 uur

Ik heb met de Trelegy geen goede ervaringen en moet er zelfs meer van hoesten, kuchen en keelschrapen. Het hoesten gaat gepaard met vastzittend slijm dat van erg diep lijkt te moeten komen.

Login of registreer om te reageren
02-03-2019 om 12:43 uur

Ik heb er niet aan meegedaan na lang wikken en wegen. :)

Login of registreer om te reageren
28-03-2019 om 14:32 uur

Ik heb goede ervaring met Trelegy en ik vind het makkelijk om 1 x daags het te gebruiken .Voorheen verschillende gehad die geven ook elk hun eigen bijwerkingen.

Login of registreer om te reageren