Fysiotherapie aanvragen

20-03-2019 om 10:47 uur

Ik krijg fysiotherapie. Ik heb nu de formulieren binnen van het ziekenhuis. Dat zijn de uitslagen van de longfunctietest en een formulier voor de aanvraag van VGZ voor de aanvraag om toestemming. Dit is mij niet helemaal duidelijk, want ik ben verzekerd bij Menzis. Is dit goed???
Moet ik nu eerst aanvragen en dan pas een afspraak maken?

Kan nu ook niet bellen met de LVK, want die is er woensdag niet. Anders moet ik morgen bellen.

Login of registreer om te reageren
20-03-2019 om 11:08 uur

Bij mij regelde de fysio dit, had verwijsbrief van longarts en meegenomen en verzekeringspas, ik heb zelf niks hoeven aanvragen bij verzekering, als z emaar weten in welke catogerie je valt, kunnen ze zien hoeveel je vergoedt krijgt uit de basisverzekering, omdat dit net veranderd is, de meesten krijgen nu minder behandelingen/sport
Heb je een aanvullende verzekering dan kun je daar ook misschien wat uitkrijgen indien je tekort komt.
T lijkt wel alsof ze bij jou de verkeerde verzekering hebben aangeklikt, ipv Menzis hebben ze VGZ gedaan?
Ik zou de fysio opbellen en t verhaal vertellen met de vraag wat nu te doen?
Succes, ik zelf ga 1x per week (ik mag nu nog vaker) maar probeer ook thuis te oefenen.
Groetjes , :-h

Login of registreer om te reageren
20-03-2019 om 12:02 uur

Oke, bedankt. Ga morgen maar bellen. Ik zit er op moment doorheen. En ik weet niet waarom. :(

Login of registreer om te reageren
20-03-2019 om 12:18 uur

Best logisch Anna, achtergang heeft echt even tijd nodig om te verwerken, je doet je best met alles en dan nog ga je achteruit, opeens voel je je dan onzeker en verdrietig ook, heel herkenbaar hoor en dat mag er ook gewoon even zijn.
We kunnen niet alles weglachen, komt wel weer maar neem je tijd, neem iets lekkers of kijk leuke tv, jezelf even verwennen en ontzien heb je even nodig nu.
Sterkte en morgen is het vroeg zat om te bellen, knuffel voor jou :-*

Login of registreer om te reageren