Flixonase nasulus

13-03-2019 om 08:10 uur

Hoi!
Inmiddels gebruik ik een week de flixonase nasulus ipv de spray.
Ik blijf het wat onhandig vinden, niet het naar beneden hangen van hoofd. Wel dat de nasule de 2e helft vaak niet vrijgeeft en ik niet voel dat t middel in de neus gedrupt of gespoten is. Eerste helft voor t ene neusgat gaat wel goed.
Ik weet dus nooit of t middel er wel of niet inzit, hoofd omhoog om te kijken gaat natuurlijk niet dus kijk ik na een minuut, hoofd omhoog, en dan blijkt de helft er nog in te zitten.... dus weer de 2e helft proberen...

Iemand handige ervarings tips?

Login of registreer om te reageren
13-03-2019 om 08:33 uur

Eén keer knijpen, vast houden en dan naar het andere neusgat. De dosering is erop berekend dat er iets achter blijft en dat je na een keer knijpen de helft eruit krijgt.

Wat ik ook deed is bijvoorbeeld 's ochtends links beginnen en 's avonds rechts zodat als het toch niet helemaal klopt, het niet altijd dezelfde kant is.

Login of registreer om te reageren
14-03-2019 om 08:18 uur

Dankje Daantje.

Volgens mij heb ik de oplossing. De nasule na 1e neusgat weer even draaien van op de kop naar rechtop en daarna weer op de kop voor 2e neusgat.

Login of registreer om te reageren
14-03-2019 om 18:51 uur

Als dat de oplossing is, ems, is die simpeler dan simpel! Heerlijk ;)

Login of registreer om te reageren
14-03-2019 om 19:11 uur

Goed he? :-)

T andere goede nieuws is dat ik duidelijk meer ruimte heb ik t kno gebied, voel lucht in de holtes... of hoe je t noemen wilt ;-)
Het slijm is nog niet verminderd, maar niet alles kan direct in 1 week als de arts 2 maanden voor optimaal effect voorschrijft

Login of registreer om te reageren