Hoe voel jij je vandaag? #165

10-02-2019 om 15:05 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: Hoe voel jij je vandaag? #164

De reacties zijn gesloten.
14-02-2019 om 18:34 uur

Goed nieuws hier:
Ja hoor, vandaag ook weer de foster voor rond 15.00 uur vergeten. Duidelijk genoeg, ik ben weer 'gezond'
door de hoge foster en ga afbouwen naar 2x dgs. Even puzzelen hoe dat moet...

14-02-2019 om 20:37 uur

Mijn fysiotherapeut en ik zelf denken dat de vermoeidheid komt van de pijn en de benauwdheid, niet andersom. Mijn longen zijn gewoon nog onrustig. Ik ga morgen proberen of ik zelf al een afspraak kan maken met de bedrijfsarts. Hopelijk kan zij me goed adviseren.

Fijn dat het weer goed met je gaat! Kan je helaas niet adviseren in het afbouwen, dat is mij nooit gelukt maar heb er wel een topic over gehad.

15-02-2019 om 08:42 uur
Reactie op Daantje

Fijn dat het weer goed met je gaat! Kan je helaas niet adviseren in het afbouwen, dat is mij nooit gelukt maar heb er wel een topic over gehad.

Natuurlijk heeft de la aangegeven hoe ik moet afbouwen, maar daar wijk ik wat van af omdat hij 3x dgs adviseerd en ik de middag vergeet nu ik me gezond voel. Hij vindt het prims als ik t wat anders doe. Ga nu een maand naar 2x4.

15-02-2019 om 21:59 uur

Hoi, ik ben nieuw op de longforum en ik moet gewoon even m'n hart luchten.

Ik had in maart 2018 een dubbele longontsteking, waardoor ik met mijn sporten helemaal opnieuw moest beginnen. Het begon nu eindelijk weer een beetje op gang te komen 11 maanden later en nu heb ik weer een longontsteking!

Ik kan wel huilen. Moet ik weer opnieuw beginnen. Gelukkig deze keer geen dubbelen en we komen er wel weer overheen.

Maar toch moest ik heel even zeuren omdat het me wel erg zwaar valt!

Veel liefde en beterschap aan iedereen.

Naomi

16-02-2019 om 07:48 uur

@Naomi150 heel veel beterschap en ik snap dat je flink baalt en het je heel zwaar valt. En je hart luchten mag altijd in dit topic, daar is hij voor gemaakt :)

17-02-2019 om 09:53 uur

Ik voel me overweldigd door een heel mooi en lief gebaar van enorm lieve mensen!
Daarnaast krijg ik heel veel zin om dingen te doen door het heerlijke zonnetje en ervaar ik wat frustratie, omdat ik weet dat ik niet zoveel kan doen en echt heel bewust keuzes moet maken. Dus dan kijk ik weer naar buiten en geniet ik toch weer van de zon :)
Zo maar even achter het glas genieten van de zon, onze achtertuin ligt op het noorden (niet zo handig dus in de winter xD)

17-02-2019 om 11:08 uur

@Nckiie het lijkt wel alsof ik mezelf hoor geniet nu ook van het zonnetje achter het glas iedereen is vrolijk, de wereld ziet er dan een stuk beter uit. Heb energie gespaard en ga zo even in de rolstoel genieten van een wandelingetje want meer energie zit er niet in. Stuur je wat zonnestraaltjes xxx

17-02-2019 om 11:13 uur

Ik heb gisteren een rondje gefietst in de zon maar was daarna zo moe. Vandaag een dagje thuis. Gelukkig is onze woonkamer en balkon op de zonkant. De was hangt lekker op het balkon en ik zit lekker in de zon. Zo heerlijk. Jammer dat ik gisteren niet mee kon roeien met mijn vriendinnen maar ik heb wel even koffie met ze gedronken, dat was fijn.

18-02-2019 om 07:36 uur
Reactie op emsepems

Goed nieuws hier:
Ja hoor, vandaag ook weer de foster voor rond 15.00 uur vergeten. Duidelijk genoeg, ik ben weer 'gezond'
door de hoge foster en ga afbouwen naar 2x dgs. Even puzzelen hoe dat moet...

Leuk bedacht maar t gaat nog niet goed. Gisteravond weer hijgen/benauwd bij lichte inspanning. maar nog een paar weken 3x3 foster