Foster en trillen

14-02-2019 om 08:35 uur

Ik gebruik nu ongeveer een maand Foster, maar merk dat ik na het puffen ga trillen vooral mijn handen.
Nu heb ik het daar al met de longvpk overgehad, dit komt door de ontstekingsremmer die in de puffers zitten heb al diverse puffers gehad.
Maar mijn vraag is heeft iemand dezelfde ervaring en heb je iets gevonden wat het trillen onderdrukt???

Login of registreer om te reageren
14-02-2019 om 09:13 uur

Bij mij trok het vanzelf weg na 8 weken.

Login of registreer om te reageren
14-02-2019 om 09:17 uur

Het komt door de luchtwegvwrwijder. Bij mij is het nog steeds, je went eraan.

Login of registreer om te reageren
14-02-2019 om 12:31 uur
Reactie op Daantje

Het komt door de luchtwegvwrwijder. Bij mij is het nog steeds, je went eraan.

Nou ja dat geloof ik wel maar ivm mijn werk is het niet zo handig, ben nagelstyliste : )

Login of registreer om te reageren
14-02-2019 om 13:16 uur

@Relham75

Oh jeetje, dat lijkt me een erg lastig beroep met astma of een andere longaandoening.
Ik heb ook aardig wat last van de Foster kwa bijwerkingen, maar het werkt wel het beste voor mijn longen. Soms is het een afweging, je kan als je last blijft hebben ook aan je longarts vragen of er een alternatief beschikbaar is.

Login of registreer om te reageren
14-02-2019 om 13:25 uur

Ik werk op een ziekenhuislab, voor mij is het ook onhandig. Ik doe de dingen waarbij het trillen het vervelendste is in de middag. Na het puffen is het het ergst en daarna wordt het wel minder. Ondersteunen met je andere hand doe ik.

Login of registreer om te reageren
14-02-2019 om 13:53 uur

Heel herkenbaar.
Ik gebruik Spiriva, Onbrez en Flixotide en ben illustrator.
Ik werk voornamelijk met 3D-modeling programma's en Photoshop.
Vaak moet er heel precies geselecteerd worden of een vormpje exact op de juiste plaats zetten.
Dat doe ik dan ook met de muis met beide handen. Gaat goed maar het is wel iets waar ik me aan irriteer.
Zou het erger worden?

Login of registreer om te reageren
14-02-2019 om 14:01 uur

Ik heb van iemand gehoord dat het minder word. Maar ja dat is natuurlijk per persoon ook anders. Ook merk ik als ik vermoeid ben dat t veel erger is.
En ik neem na het puffen wel eens een aantal druppeltjes resceu van Bach. Ik heb het idee dat het dat een beetje afzwakt.

Login of registreer om te reageren
14-02-2019 om 15:44 uur

Ik tril ook van de foster, soms hartkloppingen. Hoort erbij, en dit liever dan benauwd en uitgeteld op de bank

Login of registreer om te reageren
19-02-2019 om 12:54 uur

Ik had hetzelfde, kwam van de salbutamol. Toen ik ben overgezet op ipratropiumbromide (en los beclometason als ontstekingsremmer) ging het over.

Login of registreer om te reageren