Hoe voel jij je vandaag? #165

10-02-2019 om 15:05 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: Hoe voel jij je vandaag? #164

De reacties zijn gesloten.
10-02-2019 om 12:35 uur

@awjraaijmakers , vervelend dat je het niet kan ophoesten. Ook niet met huffen? Sterkte hoor!

10-02-2019 om 12:37 uur

Nee ook niet met juffen heb alles al geprobeerd

10-02-2019 om 13:02 uur

En heb je fluimiciel geprobeerd. Noem ook maar wat op hoor! :)

10-02-2019 om 15:43 uur

Nee fluimiciel nog niet het is het proberen waard bedankt soms is het al fijn om het even van mij af te praten

11-02-2019 om 07:17 uur

Daar zijn we ook voor. Lekker ff je ei kwijt. :)

12-02-2019 om 22:27 uur

Ik heb geen idee of het door mijn benauwdheid komt of ergens anders door maar ik slaap erg slecht. Mijn hartslag is ook erg hoog in rust, gister terwijl ik al een uur in bed lag was ie 105!

13-02-2019 om 06:20 uur

@awjraaijmakers producten met tijm erin zou je kunnen proberen. Het schijnt te helpen om slijm op te lossen, vriendin van me kwam hier achter. Dus bijvoorbeeld tijmthee drinken oid.
@Soosh he wat naar:( hopelijk slaap je snel weer goed!

13-02-2019 om 10:25 uur

Ik heb een paar dagen geleden last van mijn pijn in mijn longen gekregen en benauwdheid, en aan mijn bovenste luchtwegen ook veel gereutel in combinatie met neusverkoudheid uiteraard. Nu een paar dagen verder ben ik naar de HA geweest en een kuur Prednisolon gekregen. Nu blaf ik als een zeehond en erg benauwd in mijn longen. Hoe gaat het met jullie?

14-02-2019 om 14:00 uur

Hier gaat het zijn gangetje. Ik ben halve dagen aan het werk maar dat is voorlopig nog genoeg. Daarna slaap ik nog 's middags. Ben nog steeds wel meer benauwd en pijn in mijn hele romp en nek door de spieren rond mijn borstkas die harder moeten werken. Mijn fysiotherapeut was eigenlijk verbaasd dat ik alweer halve dagen werk omdat alles nog vast zit. Vanmorgen met mijn teamleider besproken dat opbouwen nog niet lukt, hij wil dat ik weer naar de bedrijfsarts ga. Eigenlijk helemaal geen zin in, voelt toch weer als een paar stappen terug maar denk dat het wel een goed idee is. Zij heeft meer middelen om me weer op een goede manier weer aan mijn uren te laten komen. Morgen maar even kijken of ik kan bellen voor een afspraak.

14-02-2019 om 15:42 uur

Daantje, vermoeidheid geeft ook klachten van benauwdheid en pijn. En doe je teveel dan bouw je geen conditie op. Lijkt mij dat je heel rustig aan moet doen, misschien is een halve dag al te veel. Zeker omdat je daarna s middags je slaap nodig hebt, wijs om naar de arbo arts te gaan.