Trimbow

03-12-2018 om 10:48 uur

Door astma met (ernstige) problemen met mijn rug de Trimbow van fabrikant Chiesi voorgeschreven gekregen van mijn longarts. Het is een perfect medicijn en hoefde in principe nog maar 2 inhalaties te nemen over de hele dag. Gestart 22-11-2018 en was daar 2 dagen heel erg blij mee. Tot op de 3e dag de hoofdpijn, duizelingen en het braken begon. Ik ben constant ziek geweest tot gisteren. Zondag 02-12-208 ben ik er mee gestopt en ben weer begonnen met gestart met de "oude" medicijnen. Maandag ochtend, geen hoofdpijn en duizelingen meer, nog wel een vreemd gevoel in de maag en 5 tot 6 kilo lichter. Hopen dat het allemaal snel zal gaan herstellen. Daarna in de loop van maandag contact met de longarts gehad en verteld over het gebruik van de Trimbow. Het is jammer dat het voor mij zo is afgelopen zei hij en wenste me beterschap. De longarts belt mij volgende week terug. Gaan we kijken wat er nog mogelijk is. Wachten af. Het Trimbow long medicijn is een nieuwe generatie en wat ik gehoord heb een goed medicijn met name voor COPD. Alleen helaas voor mij minder geschikt. Of zijn er meer forum leden die problemen hadden met de Trimbow? Ben daar wel benieuwd naar. Groetjes Jane

Login of registreer om te reageren
03-02-2019 om 08:17 uur

Jane, Trimbow is geen nieuw medicijn, maar een combinatie van Foster en Spiriva Respimat en nog een luchtwegverwijder. Ik gebruik sinds een maand Trimbow en geen bijwerkingen, bevalt goed.
Groet, Marcel

Login of registreer om te reageren